//
کدخبر: ۱۱۶۳۸۲ //

بازدیدهای کیم جونگ اون از سایت‌ها و کارخانجات مهم کره‌ شمالی

رسانه کره‌شمالی امروز (یکشنبه) از بازرسی رهبر کره‌ شمالی از سایت‌های کلیدی بازسازی اقتصادی به رغم عدم پیشرفت در مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با آمریکا خبر داد.

بازدیدهای کیم جونگ اون از سایت‌ها و کارخانجات مهم کره‌ شمالی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه حزب حاکم کارگران کره‌شمالی موسوم به رودونگ سینمون گزارش داد از اواخر ژوئن کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی از حدود ۲۰ سایت و کارخانه در استان پیونگان شمالی، استان یانگانگ، استان همگیونگ شمالی و استان گانگوون بازدید کرده است.

این روزنامه گزارش داد این نشان‌دهنده "عشق او به مردم به‌رغم موج گرما" است. اشاره این روزنامه به سفرهای اخیر کیم جونگ اون به کارخانه‌ای در پیونگ‌یانگ است که تریلر تولید می‌کند.

در این گزارش آمده است: چقدر از اینکه لباس‌های او (کیم جونگ اون) خیس عرق شده انگار باران باریده، گریه کردیم!

بازدید از سایت‌های کلیدی پس از آن انجام می‌شود که رهبر کره‌شمالی اویل امسال تمرکز سیاست استراتژیک خودش را روی توسعه اقتصادی تغییر داد. این تغییر رویکرد نهایتا به نشست تاریخی ماه ژوئن در سنگاپور با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا انجامید.  

در آن نشست، کیم و ترامپ برای پیگیری "خلع سلاح هسته‌ای کامل" شبه جزیره کره توافق کردند و گمانه‌زنی درباره لغو تحریم‌های بین‌المللی و ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای این کشور منزوی ایجاد شد. اما مذاکرات هسته‌ای دو کشور تاکنون دستاورد ملموسی نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان