//
کدخبر: ۱۱۲۸۵۱ //

نتانیاهو از موضع ترامپ نسبت به ایران تمجید کرد

تارنمای روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: از موضع سخت دونالد ترامپ رئیس جمهوری و مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه حکومت ایران تمجید می کنم.

 نتانیاهو از موضع ترامپ نسبت به ایران تمجید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تارنمای نسخه انگلیسی زبان این روزنامه صهیونیستی افزود: نتانیاهو در شروع جلسه دولت همچنین اعلام کرد که برای گفتگو در باره وضعیت سوریه با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه ملاقات می کند.

نتانیاهو مدعی شد: قدرت ها در طول این سال ها حکومت ایران را به حال خود رها کردند و خوب است که می بینیم آمریکا در حال تغییر این معادله غلط است.

رئیس جمهوری آمریکا صبح امروز(دوشنبه)درحساب توئیتر شخصی خود با نوشتن با حروفی بزرگ واکنشی انفعالی به هشدارهای حسن روحانی رئیس جمهوری اسلام ایران نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا در توئیت خود در باره سخنان دیروز روحانی که تاکید کرده «آمریکایی ها باید خوب بفهمند صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست»به خشم آمده و نوشت: هرگز و هیچ وقت دوباره آمریکا را تهدید نکنید.یا اینکه پیامدهای آن را متحمل خواهید شد مانند آنچه که پیشتر و درخلال تاریخ اندکی متحمل شده اند.

روحانی روز یکشنبه در همایش روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور که در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه برگزار شد، با بیان اینکه توطئه آخر آمریکا، تلاش برای خسته کردن ملت ایران است، تصریح کرد: بدانید، ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه «تنگه های زیادی داریم، تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست»، افزود که قادر نیستید ایرانیان را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید.

رییس جمهوری اظهارکرد:به ملت ایران اعلام جنگ می کنید و دم از حمایت می زنید؟ در همه منطقه پهن شده اید، معنای حرف هایتان را بفهمید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان