//
کدخبر: ۱۰۷۴۵۶ //
آخرین تحولات یمن/

پیشروی نیروهای یمنی در جنوب غربی این کشور

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله موفق شدند بر بلندی‌های «عسیله» و منطقه «الدار الشرقی» در شهرستان «مقبنه» استان تعز واقع در جنوب غربی یمن مسلط شوند.

پیشروی نیروهای یمنی در جنوب غربی این کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 نیروهای ارتش یمن و انصارالله امروز موفق شدند بر تپه عسیله و منطقه الدار الشرقی در جبهه حمیر شهرستان مقبنه در تعز تسلط یابند.

منابع یمنی می‌گویند که نیروهای ارتش یمن و انصارالله امروز عملیات منحصر به فردی را علیه پایگا‌ه‌های ائتلاف سعودی در تعز انجام دادند که به دنبال آن تعدادی از شبه نظامیان در کمین نیروهای یمنی کشته و یا زخمی شدند.

شبه نظامیان ائتلاف سعودی امروز همچنین مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در ورودی ناحیه «علب» منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان هدف حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌ای قرار دادند.

در محور «نهم» واقع در شمال شرقی استان صنعاء نیز تعدادی از شبه نظامیان در عملیات تهاجمی نیروهای یمنی کشته و زخمی شدند.

منابع خبری یمن همچنین گزارش دادند که عملیات منحصر به فردی در منطقه «کرش» استان لحج صورت گرفته است که در پی آن خسارت‌های سنگینی به مواضع شبه نظامیان وارد شده است.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری رسمی «سبا» گفت که امروز چهارشنبه ده‌ها نفر از «مزدوران» را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن از پای درآوردند.

منبع یمنی تاکید کرد که عملیات نظامی نیروهای ارتش یمن و انصارالله علیه مواضع شبه نظامیان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف تا پاکسازی آن ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان