//
کدخبر: ۱۰۴۴۹۷ //
با شلیک تک‌تیراندازان یمن صورت گرفت؛

کشته شدن ۴ شبه‌نظامی ائتلاف سعودی در جنوب عربستان

تک‌تیراندازان ارتش یمن و انصارالله امروز ۴ نفر از عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را در منطقه «عسیر» واقع در جنوب عربستان سعودی از پای درآوردند.

کشته شدن ۴ شبه‌نظامی ائتلاف سعودی در جنوب عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 تک‌تیراندازان یمنی که از یگان‌های مهم ارتش یمن و انصارالله محسوب می‌شوند، امروز یکشنبه تعدادی از شبه نظامیان مستقر در منطقه عسیر را از پای درآوردند.

یک منبع نظامی یمن به  المسیره گفت که چهار نفر از «مزدوران» وابسته به ائتلاف سعودی، امروز  هدف نیروهای تک تیرانداز قرار گرفته‌اند.

دیروز شنبه نیز تعدادی از فرماندهان مزدوران مانند «موسی القباطی» فرمانده گردان یکم لشکر پنجم و «صادق البعنی» فرماند گردان دوم لشکر پنجم ارتش عربستان به دست تک تیراندازان یمنی در محور عسیر واقع در جنوب این کشور کشته شدند.

یگان‎ تک تیرانداز از جمله یگان‎های موفق ارتش یمن و انصارالله در مقابله با مزدوران و شبه نظامیان ائتلاف سعودی به شمار می رود، چرا که از دقت بالایی در عملیات هدف‎گیری برخوردار است.

عملیات‎های تک تیراندازان یمن در جبهه های داخلی و مرزی این کشور از ابتدای سال جدید میلادی افزایش پیدا کرده است و تاکنون ده‎ها نفر از نظامیان ارتش عربستان و شبه نظامیان ائتلاف سعودی کشته شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان