//
کدخبر: ۸۲۸۳۹ //

حمله موشکی ارتش یمن به تاسیسات شرکت نفت "آرامکو" در جنوب عربستان

تاسیسات شرکت نفت آرامکو در جنوب عربستان هدف حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

 حمله موشکی ارتش یمن به تاسیسات شرکت نفت "آرامکو" در جنوب عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و انصارالله یمن اعلام کرد تأسیسات شرکت ملی نفت آرامکو در جنوب عربستان را با موشک بالستیک کوتاه بُرد «بدر 1» هدف قرار داده است.

 

سرتیپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی از توسعه امکانات نظامی بازدارنده یمن آگاه است و ما امروز به لطف خدا قوی‌تر و با ثبات‌تر هستیم و سال آینده سال پیروزی خواهد بود.

 

پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته یک فروند جنگنده اف 15 متجاوزان سعودی را در آسمان صعده در شمال یمن هدف قرار داد.

 

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سال 2017  میلادی 45 فروند موشک بالستیک به عمق عربستان و امارات و مواضع نظامیان و مزدوران آن‌ها در جبهه‌های مختلف شلیک کردند.

 

موشک‌های بالستیکی که نیروهای یمنی به سمت مواضع دشمن شلیک کردند، عبارتند از: 3 فروند موشک آتشفشان 1، 3 فروند موشک آتشفشان 2، 3 فروند موشک آتشفشان اچ 2، و 3 فروند موشک زلزال 3، یک فروند موشک کروز بالدار، یک فروند موشک قاهر 1، 30 فروند موشک قاهر ام 2، و یک موشک دیگر که نوع آن هنوز اعلام نشده است.

 

یگان موشکی ارتش یمن در سال گذشته میلادی 293 فروند موشک ساخت داخل از قبیل زلزال 1، زلزال 2، صمود، الصرخه 1، الصرخه 3، اورگان، و گراد به مواضع ائتلاف متجاوز سعودی شلیک کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان