//
کدخبر: ۱۰۴۲۳۰ //

مرکز تجمع سرکردگان داعش مورد هدف قرار گرفت/۴۵ تکفیری به هلاکت رسیدند!

45 عضو گروهک تکفیری تروریستی داعش در عملیات جنگنده های عراقی در داخل خاک عراق به هلاکت رساندند.

مرکز تجمع سرکردگان داعش مورد هدف قرار گرفت/45 تکفیری به هلاکت رسیدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جنگده بمب افکن های اف 16 عراق مرکز تجمع سرکردگان داعش در داخل خاک سوریه را هدف قرار دادند.

اطلاعیه افزود: سه خانه تیمی داعش که از طریق تونل به هم متصل بودند در این عملیات مورد هدف قرار گرفت که گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد مواضع تروریست ها کاملا منهدم و 45 تروریست کشته شدند.

در این اطلاعیه از سرکردگان به هلاکت رسیده در این عملیات، از جمله به معاون وزیر جنگ داعش، پیک شخصی ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی داعش و دو سرکرده دیگر مهم داعش اشاره شده است.

ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق این عملیات را در ادامه عملیات های نیروهای نظامی این کشور دانست که تاکنون ضربات بسیار سختی به این گروهک تروریستی وارد کرده است.

گفتنی است این چندمین بار است که جنگنده های عراقی مواضع داعش در داخل خاک عراق بمباران می کنند.

درهمین حال نیروهای الحشد الشعبی به همراه سایر نیروهای نظامی عراق نیز با استقرار در خط مرزی عراق و سوریه مانع نفوذ تروریست به داخل خاک عراق شده است امری که باعث کاهش قابل توجه تهدیدات تروریستی داعش شده است.

عراق اعلام کرده است تا پایان کامل تهدیدات داعش علیه این کشور، به عملیات هوایی بر ضد تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان