//
کدخبر: ۴۵۰۹۹۲ //
فرمانده انتظامی ایلام خبرداد:

استقرار ۷۰ گشت پلیس راه در سطح استان

فرمانده انتظامی استان ایلام از تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ماموریت های پایانی سال در استان خبر داد و گفت:از شهروندان می خواهیم با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت هشدارهای انتظامی پلیس را در اجرای ماموریت نوروز ،یاری کنند

 استقرار ۷۰ گشت پلیس راه در سطح استان

به گزارش فرتاک نیوزسردار " جمال سلمانی" اظهارداشت: پلیس استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با اجرای طرح های پیشگیرانه به دنبال ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان است.

وی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن  اضافه کرد:شعار نوروزی پلیس با نام امنیت و آرامش در بهار قرآن وطبیعت نامگذاری شده و امید است بتوانیم در این ایام خدمات شایانی به شهروندان ارائه دهیم. 

این مقام انتظامی بر نقش کلیدی شهروندان در تولید امنیت پایدار در جامعه تاکید کرد و گفت: از شهروندان می خواهیم با رعایت اصل خودمراقبتی اجازه سوء استفاده را به سارقان نداده و در صورت امکان، برای ایمنی بیشتر منزل خود را به تجهیزات ایمنی اعم از دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند. 

وی به گشت زنی ۵۰ واحد گشت پلیس راه و ۲۰ واحد گشت مشترک پلیس و ارگان های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی استان اشاره کردتصریح کرد: در اجرای این طرح با خودروهای حادثه سازی که باعث به خط افتادن جان خود و دیگران می شوند برخورد می شود و خودروها تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس می مانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  اظهار کرد:انتظار داریم شهروندان عزیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیسی،خادمان خود را در مجموعه انتظامی استان را همراهی کنند. 

سردارسلمانی ادامه داد : پلیس راه استان طرح نوروزی را از تاریخ ۲۷ اسفند ماه الی 14 فروردین با هدف افزایش گشت های هدفمند  به صورت محسوس و نامحسوس در تفرج گاه ها اجرا ودر سطح شهرها تمام تلاش خود را جهت افزایش انضباط ترافیکی  و انتظامی برای همشهریان عزیز ایلامی بکار گرفته است.  

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد از وقوع سرقت ها ،سرقت های خرد هستند،گفت: با بررسی علل وقوع این گونه سرقت ها مشخص شد که معتادان نقش عمده ای در وقوع این سرقت ها دارند که برای این منظور طرح های ویژه ای در طول سال با عنوان طرح آرامش در شهر در سطح استان اجراء که الحمدالله نتایج رضایت بخشی به‌ همراه داشته است.

سردار سلمانی در ادامه به اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن،شوتی،فاقد پلاک ،پلاک مخدوش اشاره کرد و گفت: در طول سال جاری بیش از ۵ هزار دستگاه خودرو توقیف که نزدیک به ۸۰۰ دستگاه از این خودروها، خودروهای شوتی بوده اند.

این مقام انتظامی شهروندان را یکی از سه ضلع اصلی تولید امنیت در استان خواند و اظهار کرد: اگر امنیت را به سه ضلع فرض کنیم ،پلیس و دستگاه قضائی در یک ضلع،مسئولان سازمان ها در ضلع دیگر و ضلع اصلی و تاثیرگذار را مردم تشکیل می دهند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر حفظ حرمت ها در ماه مبارک رمضان توسط مسافران نوروزی، شهروندان و کسبه ،اظهار کرد: در صورت عدم رعایت و حرمت ماه مبارک رمضان پلیس با متخلفان برابر ضوابط برخورد می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان