//
کدخبر: ۴۳۱۶۶۲ //

مدیران در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو باشند

فرماندار چرداول گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر مبنای قانون شکل گرفته و ارتباط گیری با رسانه‌ها جهت بیان عملکرد دستگاه‌ها مورد تاکید است،مدیران باید در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو بوده و در قبال کارکرد خودشان گزارش عملکرد داشته باشند

مدیران در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو باشند

به گزارش فرتاک نیوز، علی محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری چرداول ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان با بیان اینکه ارتباط با رسانه‌ها باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر مبنای قانون شکل گرفته و ارتباط گیری با رسانه‌ها جهت بیان عملکرد دستگاه‌ها مورد تاکید است و مدیران باید در قبال مطالبه رسانه‌ها پاسخگو بوده و در قبال کارکرد خودشان گزارش عملکرد داشته باشند.

محمدی گفت: امروز ایران اسلامی به اشکال گوناگون مورد هجمه قرار گرفته و اگر در تولید اخبار ضعیف عمل کنیم باید منتظر سو استفاده دشمن و انتشار اخبار ناصحیح از رسانه‌های بیگانه باشیم.

 لازمه توسعه یک جامعه اطلاع رسانی صحیح و انتشار دستاوردها است

وی لازمه توسعه یک جامعه را اطلاع رسانی صحیح و انتشار دستاوردها بیان کرد و گفت: مهمترین خطری که در این ایام یک جامعه را تهدید می‌کند بی اثر کردن خدمات دولت در جامعه است و  و اگر در جامعه به نحو مقتضی  روشنگری در خصوص وقایع و خدمات دهی رخ ندهد دشمن به راحتی برنامه خود را عملیاتی می‌کند.

فرماندار چرداول با تاکید بر اینکه اهتمام دولت برای توسعه همه جانبه شهرها و نقاط مختلف کشور است گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شکل گیری بدنبال بازگرداندن اعتماد مردم است و این مهم جز با همکاری رسانه‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار چرداول از مدیران شهرستانی خواست که بصورت میدانی ضمن ارتباط مستقیم با مردم در روستاها،دهستانها وبخش ها حضور داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان