//
کدخبر: ۴۲۷۸۰۰ //
معاون عمرانی استان ایلام؛

بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان ایلام تهیه شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان ایلام تهیه شود.

 بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان ایلام تهیه شود.

به گزارش فرتاک نیوز، سعید هژبری ظهر روز یکشنبه در نشست شورای راهبری تصادفات و کمیسیون ایمنی راه‌های استان‌ایلام اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار فعالیت عمرانی باید کارهای فرهنگی را هم دنبال کنند.

وی، تشکیل کارگروه فرهنگی ذیل شورای راهبری تصادفات را ضروری دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌های عضو شورای راهبری تصادفات باید در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیکی از ظرفیت رسانه ملی، فضای مجازی و اصحاب قلم استان بهره‌گیری کنند.

معاون استاندار ایلام از مسئولان ذی‌ربط خواست تا توقیف خودروهای با سرعت بالا را در دستور کار قرار دهند

وی افزود: بانک اطلاعات رانندگان پرخطر در استان تهیه شود تا خودرو کسانی که به صورت خطرساز رانندگی می‌کنند توقیف شود.

وی در ادامه یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را کاهش تلفات جاده‌ای عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و نتیجه آن کسب رتبه اول استان ایلام در زمینه کاهش تصادفات تلفات جاده‌ای بود که باید تلاش کرد اقدامات سال گذشته در طول سال نیز تداوم داشته باشد.

هژبری، با بیان اینکه کمبود اعتبار نباید بهانه‌ای برای انجام ندادن کارها باشد، تاکید کرد: یکی از مسئولیت‌های مدیران مولدسازی و تامین منابع است که در این راستا باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار از مرکز به کار گیرند.

وی در پایان سخنان خود خواستار شناسایی تمام نقاط حادثه خیز و پر تصادف استان شد و خاطرنشان کرد: تمام تصادفات منجر به فوتی که در محورهای مواصلاتی استان رخ داده باید توسط سازمان راهداری و پلیس راه تحلیل و دلایل آنها مشخص شود تا متناسب با دلایل آنها، اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی و اجرا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان