//
کدخبر: ۴۲۶۹۴۲ //

جلسه شورای فرهنگ عمومی درشهرستان چرداول برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی چرداول با حضور امام جمعه فرماندارواعضای شورای تامین واعضای عضو درمحل سالن جلسات فرمانداری با محوریت احیای مساجد درشهرسرابله برگزارشد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی درشهرستان چرداول برگزار شد

به گزارش فرتاک‌نیوز از ایلام؛ حجت الاسلام‌فریادی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول در این جلسه گفت:بسترهای مختلف باید برای توسعه و ترویج بیشتر معنویات،مقوله نماز و امورات فرهنگی در مساجد فراهم گردد.

وی افزود: مشکلات مساجد شهرستان از نظر زیرساختی باید حل شود تا این پایگاههای وحدت و اتحاد مردم بصورت یکپارچه در راه فرهنگ اسلامی آماده باشند.وی تاکید کرد: پایگاههای مقاومت بسیج در روستاها با همکاری دهیاریها در راستای ترویج فرهنگ نماز باید بیشتر از پیش فعالیت داشته باشند.

محمدی فرماندار چرداول در این جلسه گفت: مسجد مرکز نشر دین وعلوم و بستر تحولات بزرگ جامعه اسلامی است‌که در این حیطه از زمان باید مورد توجهات بیشتر قرار گیرد.

فرماندار چرداول در ادامه افزود: با توجه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی ،مصوبات جلسات این شورا باید توسط دستگاههای مربوطه بصورت جدی پیگیری و اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ همه باید دغدغه داشته باشیم، افزود: نشست شورای فرهنگ عمومی جای درد دل و گلایه نیست، بلکه باید اشکالات، مسایل و مشکلات مطرح و برای رفع آنها راهکار ارایه شود و مصوبه داشته باشیم.

وی برنامه‌ریزی برای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را از الزامات برشمرد و بیان کرد: هر توان اجرایی که داریم باید در چارچوب مصوبات شورای فرهنگی عمومی برای اجرای آن گام برداریم و سهم خود را در تحقق این مصوبات مشخص کنیم

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیتهای مختلف در آموزش وپرورش ،حوزه علمیه،پایگاههای مقاومت روستایی میتواند در ترویج امورات مختلف فرهنگی خصوصا در مساجد بسیار تاثیر گذار باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان