//
کدخبر: ۴۱۶۳۰۶ //
امام جمعه چرداول؛

صداقت سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد

امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره به اینکه صداقت سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد،گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور دارند و باید از این ظرفیت ها در زمینه های مختلف استفاده شود و باید در انتقادات انصاف را رعایت کنند

صداقت سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد

به‌گزارش‌فرتاک نیوز؛حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی در مراسم تجلیل از خبرنگاران چرداول که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری است که انتظار می رود خبرنگاران و اصحاب رسانه این موضوع مهم را در برنامه های کاری خود به صورت ثابت داشته باشند.

امام جمعه چرداول با بیان اینکه تزریق امیدآفرینی بین مردم از وظایف اصلی مسئولان و بخصوص خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی به‌دنبال پُمپاژ ناامیدی بین آحاد جامعه است و تزریق امیدآفرینی بین مردم از وظایف اصلی خبرنگاران و اهالی رسانه است.

حجت الاسلام قنبربیگی با اشاره به اینکه سنت و فرهنگ مردم در اربعین امسال دیده شود، تصریح کرد:  برپایی نمایشگاه تولیدات شهرستان بخصوص صنایع دستی برای زائران اربعین ضروری است و باید مسئولان منطقه مقدمات کار را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تربیون نماز جمعه هم یک رسانه است، اظهار داشت: عنوان کردن مطالبات مردم، بیان خدمات نظام ، عملکرد مسئولان، نقاط ضعف و قوت، رفع مشکلات مردمی و غیره در تریبون نماز جمعه اعلام می شود و این موضوع می تواند نقش رسانه ای را ایفا کند.

امام جمعه چرداول با اشاره به اینکه احداث سد چناره برای مصارف آب شرب و کشاورزی شهرستان ضروری است، تأکید کرد: اتمام این سد برای  تأمین آب شرب شهر ایلام برای مواقع اضطراری هم ضرورت دارد و انتظار می رود در سفر دور دوم رئیس جمهور به ایلام از لحاظ اعتبارات مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان