//
کدخبر: ۴۱۶۲۰۴ //

پیام تبریک امام جمعه چرداول به مناسبت روز خبرنگار

امام جمعه چرداول و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

پیام تبریک امام جمعه چرداول به مناسبت روز خبرنگار

به‌گزارش فرتاک نیوز؛حجت الاسلام دکترمحمد‌جواد‌قنبربیگی دراین پیام‌آورده‌است:«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ» ﴿ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ﴾   [آیه۱سوره قلم]رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران درآگاهی رسانی به مردم است.

به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است.

چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده‌اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می‌درخشد.

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به «ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

۱۷ مردادماه یادآورخاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید ”محمود صارمی” است.شهید گرانقدری که فراقش بهانه ای شد برای گرامیداشت روز خبرنگار و روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

اینجانب روز خبرنگار روز تجلیل از پیشگامان فرآیند اطلاع رسانی و روز پاسداشت تلاشهای صادقانه و روز تجلی هنر در تبلور آثار ملی و مذهبی بر شما صاحبان و راویان فکر و اندیشه  خبرنگاران ایران عزیز وخصوصا اصحاب رسانه شهرستان چرداول تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی شما عزیزان رادر انجام وظایف خطیرتان آرزمندم. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان