//
کدخبر: ۳۹۵۹۷۴ //
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

نقش صدا و سیما در حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی زکات بسیار حائز اهمیت است

معاون سیاسی استاندارگفت: نقش صدا و سیما بعنوان یک رسانه تاثیرگذار در حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی زکات بسیار حائز اهمیت است

نقش صدا و سیما در حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی زکات بسیار حائز اهمیت است

به گزارش فرتاک نیوز، روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه  نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی جمع‌آوری زکات و برپایی نماز عید فطر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در سالن جلسات شهید سلیمی با حضور اعضا برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این نشست گفت: جمع آوری زکات به عنوان یک امر شرعی و از طرفی در راستای کمک به نیازمندان باید به درستی انجام گیرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ زکات، اظهار کرد: نقش صدا و سیما در حوزه تبلیغ و اطلاع‌رسانی زکات بسیار حائز اهمیت است.

حسنی ادامه داد: در بحث جمع آوری زکات اولویت به کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی می باشد و این دو دستگاه در این زمینه بایستی هماهنگی لازم داشته باشند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: علاوه بر کمیته امداد و اداره بهزیستی اگر مؤسسات معتبر در این زمینه فعالیت دارند باید صندوق با آرم مشخص در اختیار داشته تا از هرگونه سوءاستفاده در این زمینه جلوگیری بعمل آید و به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ شود که در مراکزی که مورد تایید هستند، همکاری لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: قبل از عید فطر متولیان‌ این امر طریق مصاحبه در صدا و سیما نسبت به اطلاع‌رسانی در زمینه چگونگی توزیع فطریه به نیازمندان اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، عوامل امنیتی و انتظامی نسبت به تأمین امنیت در روز عید فطر اقدام و از افراد سودجو در زمینه جمع آوری زکات جلوگیری بعمل آید.

 

   

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان