//
کدخبر: ۳۸۷۹۶۴ //

پیام تسلیت مدیرکل ورزش وجوانان ایلام به مناسبت شهادت مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام شهادت مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد راتسلیت گفت

پیام تسلیت مدیرکل ورزش وجوانان ایلام به مناسبت شهادت مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان

به گزارش فرتاک نیوزایلام، در  پیام شهبازی آمده است :انالله و انا الیه راجعون شهادت به معنای نبوغ درخشان حیات در کمال هوشیاری و آزادی است چه در میدان جهاد و چه در میدان خدمت. خبر دردناک سقوط بالگرد مجاهدان میدان سازندگی و مردان خستگی ناپذیر عرصه تلاش و ساختن، که منجر به شهادت دکتر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مصدومیت دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و همراهان گردید، مردم قدرشناس ایران اسلامی، علی الخصوص جامعه ورزش و جوانان استان ایلام را در غم و اندوه فرو برد.

دکتر احمدی ایثارگری نستوه با سوابق درخشان در خدمت به ملت بود و در جبهه جهادی منتظران خورشید هم حضور فعال داشت و سال‌های طولانی عمرش را صرف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و مستضعفین کرده بود. با آغاز ماموریت در وزارت ورزش و جوانان نیز با عزمی راسخ و گامی استوار این مسیر مقدس را پیمود تا به آرزوی دیرینه خود، یعنی شهادت در حین خدمت رسید.

 

 

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان ایلام، شهادت این مرد میدان را در سرزمین سردار دلها تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای وزیر محترم ورزش و جوانان و دیگر مصدومان حادثه سقوط بالگرد در استان کرمان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم. در پایان برای آن شهید حاضر، مغفرت و رحمت الهی‌ مسئلت می نمایم و از ملت مومن و قدرشناس ایران اسلامی صمیمانه درخواست می نمایم برای شفای عاجل وزیر محترم ورزش و جوانان و دیگر مصدومان این حادثه، دعا بفرمایند.

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش وجوانان ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان