//
کدخبر: ۳۶۶۲۷۱ //

نشست فرماندار وامام جمعه شهرستان با معتمدین وبزرگان شهرستان

با حضورفرماندار،امام جمعه وفرمانده سپاه نشستی با محوریت مراسم استقبال وپذیرای اززوار اربعین با معتمدین وبزرگان چرداول برگزارگردید.

نشست فرماندار وامام جمعه  شهرستان با معتمدین وبزرگان شهرستان

به گزارش فرتاک نیوز؛ فرماندار چرداول دراین نشست ضمن قدردانی از بزرگان ومعتمدین گفت؛همیشه نقش وجایگاه معتمدین وبزرگان در مسائل اجتماعی،فرهنگی ومذهبی تاثیر گذار وموفقیت آمیز بوده است.

وی افزود: امروزه که شهرستان چرداول بعنوان نقطه ورودی عتبات عالیات شناخته می شود وبیشرین زوار کشور از این منطقه به عتبات عالیات مشرف می شوند  بزرگان ومتنفذین درایجاد اتحاد وهمدلی برای استقبال از زوار اربعین وهمچنین معرفی ظرفیت های شهرستان نقش خود را با ارادت به زوار ایفا کنند .

وی گفت: نگاه به این موضوع یک دیدگاه سیاسی نیست بلکه دیدگاه اعتقادی است  و این موکب‌ها نیز کاملا به صورت مردمی می‌باشد و  امسال باتوجه به اینکه اولین سال برگزاری بعداز شیوع ویروس کرونا است و بایستی با عزم خیرین به سوی برپایی موکب مناسبی در سطح شهرستان در عتبات پیش برویم، همچنین امیدواریم در این جلسه مقدمات  برنامه‌‌های مطلوبی برای آینده پایه‌گذاری شود ومعتمدین وبزرگان گرانقدر جایگاه واقعی شهرستان را درعشق وارادت به اهل بیت درخدمت رسانی به زوار به همگان نشان دهند

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان