//
کدخبر: ۳۶۳۹۳۵ //

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شورا و شهرداری سرابله

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورای اسلامی و شهرداری رشت در شهرداری سرابله برگزار شد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شورا و شهرداری سرابله

به گزارش فرتاک نیوز ؛  رئیس شورای اسلامی شهر سرابله امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران  با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: قرار بود مراسم تجلیل از خبرنگاران با برنامه های متنوع و در همان روز برگزار شود اما به دلیل تقارن این روز با عاشورای حسینی با چند روز تاخیر برگزار شد.

حمید رضا گل آبادی با بیان اینکه خبرنگاران با دغدغه ها و مشکلاتی همچون دیگر اقشار جامعه مواجه هستند افزود: یقینا بخش عمده ای از مشکلات خبرنگاران  در حوزه اختیارات مجموعه مدیریت شهری نیست ،اما می توانیم با همراهی دیگر دستگاه ها بخشی از مشکلات تلاشگران  حوزه خبر را برطرف کنند.

وی با تاکید به اینکه جلساتی را با حضور خبرنگاران و اساتید حوزه اطلاع رسانی برگزار می کنیم تصریح کرد: مراسم امروز نیز در راستای تجلیل از خبرنگاران برگزار شد تا قدر دانی خودمان را از خبرنگاران نشان دهیم و بنده  آماده هرگونه همکاری  وهمراهی با اصحاب رسانه هستم ومراتب قدردانی خود را از اهل قلم اعلام می نمایم چون حقیقتا رسانه ها با کمترین درآمد ، زحمات زیادی را در مبحث اطلاع رسانی متحمل می شوند.

رئیس شورای اسلامی سرابله با اشاره به اینکه قطار توسعه شهر سرابله به حرکت در آمده است تصریح کرد: با همراهی و تعامل می توانیم برای شهر سرابله نتایج خوبی رقم بزنیم 

وی با تاکید به اینکه  انتقادهای سازنده اصحاب رسانه درسی برای دستگاه ها است افزود: ما نیز انتقادات سازنده واصولی و منصفانه را پذیرا هستیم و ان شاا با کمک یکدیگر بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم و ما برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری و اقداماتی همچون جذب اعتبارات ملی برای رفع مشکلات ساخت سایت پسماند،تکمیل ورودی های شهر سرابله، و... به همراهی اصحاب رسانه نیازمند هستیم .

گل ابادی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهر سرابله مسیر اربعین می باشد در توزیع اعتبارات اربعین مورد توجه قرار گیرد

دراین مراسم توسط شهردار وریس شورا از خبرنگاران تجلیل شد

IMG-20220815-WA0068.IMG-20220815-WA0069.IMG-20220815-WA0071.IMG-20220815-WA0072.IMG-20220815-WA0077.IMG-20220815-WA0080.IMG-20220815-WA0081

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان