//
کدخبر: ۳۵۶۸۶۴ //
دادستان ایلام:

رسانه نماهای کاسب را رسانه نمی دانیم

دادستان ایلام گفت: ما رسانه ها را از خودمان جدا نمی دانیم، اگر موفقیتی حاصل شده است از طریق رسانه ها بوده است، منتها رسانه نماهای کاسب را رسانه نمی دانیم، اما خود را قائل به احترام به رسانه های واقعی می دانیم و از کار رسانه ای حمایت می کنیم

رسانه نماهای کاسب را رسانه نمی دانیم

به گزارش  فرتاک نیوز،دادستان ایلام، ظهر امروز(۴ تیر) در نشست خبری رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضوراصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: بحث ربا یکی از مواردی است که مورد توجه دادستانی است، کسانی که رباگیرنده هستند اگر اعلام کنند، ما قول می دهیم که از تخفیفات قانونی در  زمینه جرائم آنها استفاده شود

«حبیب الله بخشنده با بیان اینکه موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز نیز مورد رصد دادستانی است، البته بخش از آن مربوط به اجرائیات شهرداری است، تصریح کرد: در  این زمینه نیز جلسات متعددی با شهرداری تشکیل شده و پیگیری های لازم از این طرق صورت گرفته است.

وی با اشاره به موضوع روند پرونده گروگانگیری در بنیاد مستضعفان ایلام، ابراز کرد: پرونده در این خصوص تشکیل شده، تحقیقات لازم انجام شده و  با حصول نتیجه، این موضوع  و روند پرونده اطلاع رسالنی می شود.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه صلح و سازش سفارش دین ماست، افزود: اگر قاتلی بسیار خطرناک باشد برای چنین پرونده هایی درخواست سازش نمی دهیم، درخواست صلح و سازش برای پرونده هایی است که امکان و زمینه صلح و سازش با توجه به جنبه و نوع قتل وجود دارد.

بخشنده یادآور شد:  در راستای رفع موانع تولید نیز جلسات متعددی برگزار شده است و هدف ما کمک به تولید و اشتغال در استان است، تا کنون ۳۷  شرکت که از چرخه تولید خارج شده بودند، با تمهیدات لازم مجددا وارد چرخه تولید شده است.

وی با اشاره به شکایت دستگاه های اجرایی از رسانه ها، تصریح کرد: ما رسانه ها را از خودمان جدا نمی دانیم، اگر موفقیتی حاصل شده است از طریق رسانه ها بوده است، منتها رسانه نماهای کاسب را رسانه نمی دانیم، اما خود را قائل به احترام به رسانه های واقعی می دانیم  و از کار رسانه ای حمایت می کنیم.

دادستان ایلام با بیان اینکه کار دادستانی تبلیغات نیست و کار ما واقعی است، خاطرنشان کرد: کار ما مشخص است و  از سوی دیگر درب اتاق بنده برای همه رسانه ها باز است و از انتقادات سازنده  اصحاب رسانه حمایت خواهیم.

خبرنگار :ایرج فریادیان

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان