//
کدخبر: ۳۵۳۶۹۵ //
فرمانده مرزبانی ایلام خبرداد:

کشف ۱۵۲ راس دام قاچاق در مرزهای دهلران

فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مرزبانان هنگ مرزی با رصد فعالیت های قاچاقچیان موفق به کشف و ضبط ۱۵۲ راس احشام( سبک) قاچاق در مرز دهلران شدند.

  کشف ۱۵۲ راس دام قاچاق در مرزهای دهلران

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ رستمی گفت:مرزبانان هنگ دهلران با رصد فعالیت‌های قاچاقچیان موفق به کشف ۱۵۲ راس احشام (سبک) قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در حوزه استحفاظی گروهان مرزی عین خوش شدند.

وی افزود:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه هنگ مرزی دهلران با اجرای طرح انسداد مرز، اجرای کمین و گشت‌های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ایلام اضافه کرد: قاچاقچیان در حالی که قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب و بهره گیری از شیار‌ها و تپه ماهور‌های منطقه، مرزبانان را فریب و تعداد ۱۵۲ راس گوسفند قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه خارج نمایند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری می گردند.

وی با بیان اینکه موضوع قاچاق دام در اولویت مرزبانان ما در مرزهای استان است بیان داشت: امروز اشراف اطلاعاتی و همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی در سطح بالایی در بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی وجود دارد که ثمره این تلاش‌ها برقراری نظم و امنیت پایدار درسطح شهرستان می‌باشد.

به گفته فرمانده مرزبانی دهلران در هفته گذشته تا کنون بیش از ۸۰۰ راس دام قاچاق در مرزهای دهلران کشف و ضبط گردید.

شهرستان گرمسیری و مرزی دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان