//
کدخبر: ۳۵۲۷۸۰ //

‍ پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

استاندار ایلام :فتح خرمشهر قله ظفرمندی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود

‍  پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

 به گزارش فرتاک نیوز ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرّمشهرها در پیش است ... 

سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یادآور جلوه‌ای شکوهمند از تاریخ دفاع مقدس است که بایست آن را قله ظفرمندی رزمندگان اسلام در این دوران قلمداد نمود.

آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران اسلامی چنان شورانگیز بود که به یک جشن و حماسه ملی در کشور مبدل گشت و امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، این حماسه را «فتح الفتوح» نامید و در باره آن فرمودند: «فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد.»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این راستا فرمودند: «در فتح خرمشهر، نیروهای مسلح، با هماهنگی شگفت آور، پیچیده‌ترین تاکتیک‌ها را عمل کردند و روز فتح خرمشهر برای همه ما و برای تاریخ ما و آینده ما یک نمونه‌ی درس آموز و عبرت آموز است.»

و اینک در چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان مردمان این دیار و ملت شریف ایران اسلامی چشم به فتح خرمشهرهای دیگر دارند. و این کلام  رهبر عزیز انقلاب است که اینچنین افقی روشن پیش چشم ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم می کنند: «خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، [بلکه‌] در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است.»  

 

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه حماسه سازان فتح خرمشهر، این روز عزیز و مبارک را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و به ویژه مردم شهید پرور استان ایلام تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و عزیز استان ایلام عزت، سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

حسن بهرام نیا

استاندار ایلام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان