//
کدخبر: ۳۴۵۰۴۹ //
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

تردد بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان ایلام

مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده ای استان گفت: بیش از یک میلیون و 843 هزار وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند 1400 تا ۴ فروردین ماه 1401 توسط 44 دستگاه تردد شمار برخط موجود در محورهای مواصلاتی ایلام ثبت شد.

تردد بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز ،نورالله دلخواه افزود: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش را نشان می‌دهد.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از این تعداد تردد 114هزار و 566 وسیله نقلیه به داخل استان ورود و تعداد ۹۹ هزار و921وسیله نقلیه از استان خروج داشته اندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 و 26درصد رشد نشان می‌دهد . 

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه 3 فروروین  ۱۵۴هزار و 967 وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  31 درصد رشد داشته است. 

دلخواه با بیان اینکه درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در روز سوم فروردین  49 درصد بوده اظهار داشت: متوسط سرعت ثبت شده در این روز نیز ۷۲ کیلومتر بر ساعت و متوسط، تردد ساعتی  ۱۴۶ گزارش شده است. 

وی عنوان کرد: در این بازه زمانی بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محورهای  ایلام - بدره ،ایوان- اسلام آباد ،ایلام -صالح آباد و ایلام -چوار و همچنین کمترین تردد در محور های زرنه - سومار، لومار - سه راهی عالی آباد و محور مهران به ملکشاهی عنوان کرد. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی 141، اپلیکیشن موبایل همراه 141 به اطلاعات و اخبار ترافیکی،تصاویر لحظه ای دوربین های نظارت جاده ای،وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر،سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان