//
کدخبر: ۳۴۴۳۷۴ //

آغاز عملیات اجرایی چهار خطه شدن قطعه سوم دهلران به اندیمشک

مدیرکل راه وشهرسازی ایلام از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن۲۸ کیلومتر دیگر از محور دهلران به اندیمشک خبرداد.

آغاز عملیات اجرایی چهار خطه شدن قطعه سوم دهلران به اندیمشک

به گزارش  فرتاک  نیوز ایلام، طی مراسمی با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا های حمل و نقل کشور، دکتر علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ، صادقی فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مدیران و مسئولان استانی عملیات اجرایی قطعه سوم بزرگراه دهلران به اندیمشک آغاز شد.

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: احداث و توسعه بزرگراه های استان از مسیر کرمانشاه به ایلام و از ایلام به مهران و دهلران و استان خوزستان و همچنین اتصال استان به شبکه ریلی از شمال و جنوب استان از مطالبات به حق مردم استان است چرا که موقعیت استان به لحاظ نزدیکی به عتبات عالیات و منابع نفت و بحث ترانزیت کالا این مهم را توجیه می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه افزود : خوشبختانه هم اکنون بزرگراه ایلام به مهران با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا است و در راستای حذف نقاط پر حادثه تقاطع های امام زاده سید حسن و سه  راهی آذر را در دست اجرا داریم و عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از این مسیر در منطقه پر حادثه نصریان نیز به صورت چهار خطه به زودی آغاز می شود که به لحاظ فنی سخت ترین قسمت مسیر می باشد که برای اجرای آن ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد در مسیر دهلران به اندیمشک ۱۲ کیلومتر تا کنون به صورت چهار خطه اجرا شده و ۱۸ کیلومتر در دست اجرا است و امروز با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور عملیات اجرایی ۲۸ کیلومتر دیگر از این مسیر آغاز شد

مهندس بهادری ضمن قدردانی از توجه شرکت ساخت و توسعه راههای کشور به استان ایلام هم در بحث جاده ای و هم بحث ریلی خواستار افزایش اعتبار و تعریف پروژه های بیشتر در استان شد.

دکتر خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور در این مراسم گفت: استان ایلام دروازه عتبات عالیات کشور محسوب می شود و به همین خاطر پروژه های بزرگی برای استان ایلام تعریف شده یا در مرحله مطالعه است .

وی خاطر نشان کرد اتصال استان از شمال و جنوب استان به شبکه ریلی به طول حدود ۴۰۰ کیلومتر تعریف شده است و عملیات اجرایی قطعات اولیه این طرح ها آغاز شده و ضمن آغاز عملیات اجرایی ۲۸  کیلومتر از بزرگراه دهلران به اندیمشک در روز جاری باقیمانده مسیر نیز چه در استان ایلام و چه در استان خوزستان به زودی اجرایی می شود.

دکتر خادمی افزود:  اجرای بزرگراه حرم تا حرم(نجف تا مشهد). از طریق آزاد راه پل زال مرز چیلات نیز از جمله طرح های در حال مطالعه می باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان