//
کدخبر: ۳۴۲۸۱۴ //

عملیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام

مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت:احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام برای ثبت نام کنندگان جدید به زودی آغاز می شود

عملیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز؛   مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید مهندس نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه 630 واحدی ماهور شهر ایلام گفت:با همکاری راه و شهرسازی استان ایلام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

مهندس بهادری در خصوص پروژه 630 واحدی ماهور شهر ایلام گفت: زمین این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگذار جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن واگذار شده و هم اکنون احداث 630 واحد این طرح در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد برای آماده سازی احداث این مجتمع ها بالغ بر 80 هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و هم اکنون پروژه در بلوکهای مختلف در حال اجرای فونداسیون می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ثبت نام۳۶۵۶۸ نفردر طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام افزود:  از این تعداد تا کنون  ۹۵۳۶  مورد حائز شرایط اولیه و ۴۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : با توجه به افزایش تعداد ثبت نام شدگان نهضت ملی مسکن و به تبع آن افزایش تعداد اشخاص واجد شرایط گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده 40 میلیون تومانی نمایند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعاً همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاریها برای احداث واحدهای ساختمانی افزایش خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان