//
کدخبر: ۳۴۲۳۱۴ //

بستری های کرونا در ایلام به ۱۰۲ کاهش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه بستی های کرونا در این استان به ۱۰۲ کاهش یافته است، گفت: طی شبانه روز گذشته یک فوتی ناشی از کرونا ثبت شد و مجموع فوتی های استان به هزار و ۲۰۴ نفر افزایش یافت

بستری های کرونا در ایلام به ۱۰۲ کاهش یافت

دکتر جاسم محمدی در گفت و گو با فرتاک نیوزاظهار داشت: ۷۶ ابتلای جدید کرونا شبانه روز گذشته در استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان به کرونا به ۷۷ هزار و ۶۳ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ ابتلای جدید کرونا در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و تعداد بستری های استان به ۱۰۲ نفر کاهش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از بستری های جدید ۶ نفر مربوط به ایلام، سه نفر آبدانان، ۲ نفر ایوان، هفت نفر چرداول، یک نفر دره شهر، ۲ نفر دهلران، یک نفر سیروان و یک نفر نیز مربوط به ملکشاهی است.

دکتر محمدی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان ۷۲ هزار و ۴۸۵ نفر است، یادآور شد: پنج شهرستان این استان از وضعیت قرمز کرونا خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفت و ۶ شهرستان نیز همچنان در وضعیت قرمز هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: شهرستان های چرداول، ایوان، سیروان، بدره، آبدانان و دره شهر قرمز و شهرستان های ایلام، چوار، هلیلان، ملکشاهی، دهلران و مهران نیز نارنجی هستند..

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان