//
کدخبر: ۳۳۷۶۵۱ //

سخنی با استاندار محترم ایلام/ هرآنچه که باید ، ما با تواضع گفتیم و قصد جنجال رسانه ای نداشتیم ولی دوستان در رسانه ها خروشیدن

جناب استاندار با توجه به قلم های توانمند و تعدد رسانه هایی که تحت مدیریت فرزندان شیروانچرداول ، قطعا زبان مطالبه گری مردم این شهرستان (ها) همواره گویا می باشد!

سخنی با استاندار محترم ایلام/  هرآنچه که باید ، ما با تواضع گفتیم و قصد جنجال رسانه ای نداشتیم ولی دوستان در رسانه ها خروشیدن

به گزارش فرتاک نیوز؛   در بحث انتصابات و رعایت توازن ایلی ، قبیله ای و شهرستانی در فرایند انتصابات و تلاش عملی برای پاک کردن ذهنیت و شائبه های بوجود آمده برای مردم مبنی بر سهم خواهی برخی نمایندگان و دخالت و فشار آنها در امور اجرایی و عزل و نصب ها و... ، فرزندان اهل قلم و رسانه ای شیروانچرداول با ابراز ناخورسندی و نارضایتی نسبت به بی مهری که به شیروانچرداول بعنوان قطب سیاست ورزی و سیاسی گری استان عکی العمل نشان داده و به نوعی استاندار را مواخذه نمودند . این در حالیست که باید حقیقت را پذیرفت که این افراد نقاد رسانه ای فقط از جانب خود و بر اساس میل خود سخن نگفته اند بلکه به نمایندگی از مردمان شیروانچرداول و افکار عمومی منطقه مطالبه گری کرده اند.

 جناب استاندار ، قطعا شما ، شخصیت شما ، حق انتخابتان و ... مورد احترام مردم بوده و خواهد بود و مردم بر این اخلاق شما واقف هستند که بر خلاف استانداران سابق ، نیرویی را با خود نیاورده اید که  این عمل شما جای تحسین دارد! 

  اما متاسفانه افرادی که شاید به پایان عمر سیاسی خود نیز نزدیک می شوند ، با پشت پا زدن به برخی اصول و چارچوب ها با حرص و ولع در نقش یک پدرخوانده ظاهر شده و قصد تصاحب همه مدیریت ها و ... در استان را دارند!

 جناب استاندار اقدامات شما در مورد برخی انتصابات ، بخصوص فرمانداری ها مثبت ارزیابی می شود ولی این کافی نیست. 

 جناب استاندار خواسته مردم از شما ، حفظ استقلال در انتصابات و عدم تمکین شما نسبت به برخی مدعیان و تمامیت خواهان هست ! زیرا همانگونه که یادآوری شده ، این افراد در حال طی کردن نیمه دوم دوران قدرتشان هستند و قطعا ساعت به ساعت به پایان این دوران نزدیکتر می شوند و می توان ادعا داشت که با " سد بزرگ تایید صلاحیت ها " و حتی در صورت عبور از آن با " نه" بزرگ مردمی مواجه خواهند شد ! پس شایسته است برای تنویر افکار عمومی با شفافیت در عمل و پرداختن به خواست و نظر همه مردم ۱۲ شهرستان و ۱۹ ایل استان ، نظر مردم که همان توازن و عدالت در انتصابات است ، شائبه شکل گرفته را از بین برده و سهم شهرستان ها و ایلات استان در انتصابات را مد نظر قرار بدین.

 شهرستان شیروانچرداول بعنوان دروازه ورودی استان ایلام در بحث اربعین و تردد زوار حق بزرگی به گردن استان دارد که امید است با سفر آقای استاندار به این شهرستان ، گام های بزرگی برای محرومیت زدایی وتوسعه این شهرستان ها برداشته شود.

مرور قسمتی از رزومه سیاسی شهرستان شیروانچرداول که امروز به سه شهرستان تقسیم شده گویای حیات سیاسی و نخبه پروری این شهرستان است از جمله کسب ۸ کرسی مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب اسلامی ، تقدیم حدود ۳۰ درصد از شهدای استان ، خلق حماسه های بزرگی چون فتح میمک و گسیل فرزندانش بصورت کاروانی به جبهه های حق علیه باطل ، پرورش مدیران شایسته و خوش نام در سطوح ملی ، بین المللی و استانی ( از روحانیت معزز و خوشنام ، دبیری هیئت دولت ، مدیریت های اجرایی در سطوح وزارتخانه ای تا شخصیت های حقوقی برجسته و فرمانده هان نظامی در رده های بالا   ) ، حضور پررنگ در عرصه های سیاسی از جمله درصد بالای مشارکت ها در انتخابات و... تنها بخشی از مولفه ها برای اثبات ادعای مردم شهرستان شیروان چردوال( هلیلان - سیروان - چرداول) است.

جناب استاندار امید است با توجه به تجارب ارزنده مدیریتی خود ، اخلاق حسنه و نگاه فراگیرتان به مسائل ، با درایت و بینش و با احترام به مردمان این دیار که از عزت نفس بالا برخوردار بوده و هیچگاه خود را آویزان دیگران نکرده ولی همچنان مظلوم واقع می شوند ، آنان را مورد تکریم قرار داده و در مناصب مدیریتی و انتصاب مدیران کل ، نخبگان شایسته این شهرستان را سهیم دانسته و از دانش ، تجربه ، خلاقیت و ... آنان به نحو شایسته استفاده شود.

 

نویسنده:فرزاد شیرزاد

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان