//
کدخبر: ۳۱۶۸۲۲ //

صعودتیم کوهنوردی سرابله به قله ۳۵۸۰ متری یخچال

تیم کوهنوری سرابله به قله ۳۵۸۰متری یخچال دراستان همدان صعود کرد

صعودتیم کوهنوردی  سرابله  به قله ۳۵۸۰ متری یخچال

به گزارش فرتاک نیوز؛اصغر غفوریان سرگروه تیم آزاد کوهنوردی سرابله با اشاره به سختی های پیش روی کوهنوردی و بیان مشکلات پیش رو خاطر نشان کرد: همه این سختی ها بعد از فتح قله به شیرینی غلبه بر مشکلات تبدیل می شود و امید و انگیزه را در انسان برای فتح قلل دیگر افزایش می دهد.

وی ادامه داد: گروه های کوهنوردی باید همیشه با ابزار و تجهیزات اقدام به فتح قلل مرتفع کنند و خود را برای خطرات احتمالی مسیر آماده سازند ضمن آنکه قبل از حرکت شرایط جوی وضعیت منطقه را به طور کامل مطالعه و مورد بررسی قرار دهند تا با کمترین خطر باعث افتخار آفرینی در عرصه ورزشی کشور شوند.

غفوری عنوان کرد: اگر حمایتهای مالی مناسبی از ورزش کوهنوردی درشهرستان انجام پذیرد مطمئناً شاهد رشد چشمگیری در ورزش کوهنوردی در سرابله خواهیم بود.

او  افزود: با کمترین امکانات قدم در راه صعود به قله یخچال گذاشتیم تا شاید با این صعود بتوانیم توجه مسولان را به ورزش کوهنوردی درشهرسرابله برای سرمایه گذاری در این رشته ورزشی جلب نمائیم چرا که در شهرسرابله پتانسیل های خوبی برای ارتقای این رشته ورزشی وجود دارد ولی به خاطر عدم حمایت مسئولین نتوانسته است شاهدرشد قابل ملاحظه ایی دراین دررشته باشیم .

اصغر غفوریان که معروف به شکافنده دل طبیعت می باشد یکی از کوهنوردان باتجربه وطبیعت دوستان می باشد که نقش مهمی درتوسعه این ورزش درسطح شهرستان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان