//
کدخبر: ۳۱۵۷۶۵ //
استاندار ایلام؛

انتخابات در سلامت، امنیت و بی طرفی کامل برگزار گردید

استاندارایلام گفت :انتخابات در استان سالم، امن و در آرامش کامل برگزار شد که ما جز سه استان برتر در حوزه مشارکت بودیم و در واقع این مهم موجب شد تااز این آزمون سربلند بیرون آییم

انتخابات در سلامت، امنیت و بی طرفی کامل برگزار گردید

به گزارش فرتاک نیوز ایلام؛ محمد نوذری در جلسه ی امروز صبح، شورای فرهنگ عمومی استان که با ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات از تلاش های کلیه دست اندرکاران انتخابات ومسیولین بویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به جهت دغدغه مشارکت حداکثری مردم تقدیر کرد و اظهار داش.

وی با بیان اینکه برای ستاد انتخابات مهم نبود که خروجی صندوق چه کسی است و انتخابات در سلامت کامل، امنیت و بدون جانبداری و در چهارچوب قانون برگزار گردید، ضمن تبریک مجدد به رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام رئیسی گفت: انشالله که این انتخاب منشا خیر و برکت برای کشور و گشایش های اقتصادی برای مردم شود.

استاندار ایلام در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت اعتباری بند ط تبصره ۲ هم درمرکز استان و سایر شهرستانها در ساخت مساجد در محلاتی که فاقد اماکن مذهبی هستند، ابراز داشت: با توجه به الزامی که امسال در ساخت مساجد داریم، تلاش می شود در شورای برنامه ریزی و کمیته های مربوطه نگاه خاصی به ایجاد مساجد در دو بخش تکمیل مساجد با پیشرفت بالا و ترمیم و مرمت اماکن مذهبی داشته باشیم.

وی گفت: مسجد هویت دینی محلات است همه دستگاههادر فراهم نمودن زیرساخت های هویتی ،مذهبی و ساخت مسجد و حسینه  در سطح محلات مشارکت کنند.

محمد نوذری در ادامه با گلایه از عملکرد صدا و سیما در عدم ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس، گفت: ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس از رشادت ها،  مقاومت ها و دلاوری های مردم مرزدار استان یکی از مطالبات جدی استان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت سیما فیلم در استان شد و گفت: بی انصافی است که در حوزه دفاع مقدس تاکنون سازمان صدا و سیما پای کار نیامده و  تاریخ شفاهی استان، خاطرات افراد و وقایع دوران ایثار مردم قبل از انکه ضبط و ثبت شود از بین می روند.

استاندار ایلام با اعلام حمایت از طرح های تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه گفت:  استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی در استان، حمایت از پایان نامه هایی با موضوع دفاع مقدس در استان و  جمع آوری خاطرات و تبدیل آنها به فیلم نامه و آثار فاخر از ضرورت هایی است که باید در برنامه ریزی های اینده مورد توجه قرار گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان