//
کدخبر: ۳۱۳۹۰۱ //

واگذاری مسکن محرومان دراستان ایلام

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۷۰۳ واحد واگذار و یک هزار و ۳۵۱ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

واگذاری مسکن محرومان دراستان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز:حبیب الله محبی  اظهار داشت:‌ تاکنون پرونده ۲ هزار واحد به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۸۷۶ مورد عقد قرارداد شده است.

 

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان افزود: عملیات پی کنی ۲ هزار واحد انجام شده و یک هزار و ۹۹۳ واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات تاکید کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: میزان اعتبار تسهیلات بلاعوض نیز ۶۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون بیش از ۳۵۹ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار و پنج درصد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان ایلام ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر معادل ۷۳ صدم درصد جمعیت کل کشور است و رتبه آخر میزان جمعیت را در میان استان‌ها دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان