//
کدخبر: ۳۱۳۴۵۵ //

کسب رتبه دوم ایلام در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان گفت : طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان ایلام رتبه دوم ستادهای ساماندهی امور جوانان کشور در سال ۹۹ را کسب نمود.

کسب رتبه دوم ایلام در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان

به گزارش  فرتاک نیوز ، تردست کرد اظهار داشت :به منظور ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه های مرتبط و پیگیری و نظارت بر اجرای آنها  ستادهای ساماندهی امور جوانان در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

 

وی گفت : مهمترین وظایف این ستادها مطابق آیین نامه، تدوین اقدامات اجرایی دستگاه های استانی نظارت بر فعالیت ها و برنامه های مرتبط با امور جوانان، سیاستگذاری، برنامه ریزی و ظرفیت سازی به منظور توانمند سازی جوانان در حوزه های مختلف و طراحی و اجرای برنامه های الگویی و ویژه در حوزه جوانان با مشارکت و همکاری دستگاه های ذیربط می باشد.

تردست با بیان این که مهمترین بستر قانونی برای سیاستگذاری، تصمیم گیری، هماهنگی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در حوزه جوانان، ستادهای ساماندهی امور جوانان هستند، اظهار داشت: در سال ۹۹ علی رغم مشکلات متعددی که بحران کرونا در برگزاری جلسات به وجود آورد، این ستادها به فعالیت خود ادامه دادند و تعداد ۶ ستاد استانی و ۴۴ ستاد در شهرستان ها برگزار گردید.

وی گفت: در رتبه بندی سال ۹۹ از سوی وزارت، استان یزد رتبه اول، استان ایلام رتبه دوم و استان های سیستان و بلوچستان و کرمانشاه مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان