//
کدخبر: ۳۰۸۳۹۱ //

سفر رییس فدراسیون هندبال به استان ایلام

دیدار با مدیرکل ورزش و مسئولین هیات هندبال استان ایلام/ بازدید از روستای کارزان و دیدار و گفتگو با نونهالان و نوجوانان یکی از دور افتاده ترین روستاهای ایران

سفر رییس فدراسیون هندبال به استان ایلام
به گزارفرتاک نیوز وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال کشور؛رئیس و دبیر فدراسیون در بدو ورود به استان ایلام در محل فرمانداری شهرستان سرابله مورد استقبال فرماندار، مدیرکل ورزش وجوانان استان، رئیس و اعضای هیات هندبال استان و هیات همراه قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان چرداول در دیدار با پاکدل از وی درخواست کمک مالی و سخت افزاری جهت رشد و توسعه ورزش بخصوص هندبال این شهرستان را داشت و همچنین از دکتر پاکدل خواست نسبت به پیگیری تخصیص اعتبار جهت تکمیل سالن نیمه تمام در روستای آسمان آباد از طریق مقامات وزارت ورزش یاری رسان باشد.

علی شاهی، مدیرکل ورزش وجوانان استان هم در این دیدار قول مساعدت مالی به هیات هندبال استان داد و خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه رشته هندبال استان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

الماسی، رئیس هیات هندبال استان ایلام نیز ضمن توضیح اجمالی در خصوص مسائل و مشکلات موجود در رشته ورزشی هندبال، به پتانسیل هندبالی و روند رو به رشد این رشته ورزشی در روستای آسمان آباد شهرستان سرابله اشاره کرد و خواستار حمایت های لازم از سوی اداره کل ورزش و فدراسیون هندبال شد.

پاکدل، رئیس فدراسیون نیز ضمن تشکر از زحمات مسئولان استان ایلام بخاطر فعالیت های چشمگیر برای روند رو به رشد هندبال در این استان، از ارائه کمک های مالی و سخت افزاری به ایلام بخصوص شهرستان سرابله سخن گفت و قول برگزاری کلاس های آموزشی برای افزایش سطح دانش فنی مربیان این منطقه بصورت ویژه داد.

همچنین وی قول داد پیگیر اختصاص اعتبارات مربوط برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هندبالی این شهرستان از طریق وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

 

بازدید پاکدل از شهرستان سرابله؛ «خداقوت» آسمان آباد!

دکتر پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، عزتی، دبیر فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام و فرماندارشهرستان سرابله از امکانات ورزشی و سالن تمرینی روستای آسمان آباد شهرستان سرابله ایلام بازدید کردند.

پاکدل در این دیدار به مربی زحمتکش و بازیکنان خردسال و نوجوانان این روستا که با کمترین امکانات در این منطقه محروم به تمرین هندبال می پردازند، «خداقوت» گفت.

وی به پاس ارج نهادن به زحمات این عزیزان که با حداقل ترین امکانات جهت توسعه ورزش هندبال زحمت می کشند، قول مساعد برای اختصاص کمک مالی، سخت افزاری و آموزشی از جمله تهیه توپ استاندارد، لباس ورزشی، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری بصورت رایگان و با هزینه فدراسیون جهت افزایش سطح دانش فنی داوران و مربیان این روستای محروم داد.

 

بازدید از روستای کارزان و دیدار و گفتگو با نونهالان و نوجوانان یکی از دور افتاده ترین روستاهای ایران

رئیس فدراسیون هندبال همچنین در سفر به ایلام با حضور در روستای کارزان، یکی از دور افتاده ترین مناطق کشور در ایلام، به دیدار و گفتگو با نونهالان و نوجوانان دختر و پسر هندبالیست در زمین های خاکی نشست و پس از شنیدن مشکلات و خواسته های آنها، دستور پیگیری و انجام اقدامات لازم جهت حل مشکلات و همچنین اختصاص تجهیزات لازم برای این روستا و استان ایلام صادر کرد.

در این بازدید دبیر کل فدراسیون و مسئولین ورزش و هیات استان نیز پاکدل را همراهی کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان