//
کدخبر: ۳۱۱۳۴۵ //

دیدار هیات صلح وسازش با فرماندار چرداول

اعضای هیات صلح وسازش شهرستانهای چرداول و سیروان با فرماندار چرداول دیدار کردند

دیدار هیات صلح وسازش با فرماندار چرداول

به گزارش فرتاک نیوزاز سرابله; صبح روز شنبه معتمدین واعضای هیات صلح وسازش شهرستانهای چرداول وسیروان در سالن اجتماعات فرمانداری درشهرسرابله با فرماندارچرداول دیدار وگفتگو کردند.

سعید رضا کریمیان دراین نشست صمیمی ضمن قدر دانی از حضور معتمدین واعضای هیات صلح شهرستان های سیروان وچرداول اظهار داشت: هیات های صلح وسازش در استان نقش مهمی در زمینه ایجاد امنیت وهمچنین صلح وسازش بین خانوادها , اقوام وطوایف ایجاد کرده که این تلاشهای بزرگان هست که وحدت وصمیمیت برادرانه بین قبایل وایلات استان ایجاد گردیده است.

 وی افزود :صلح و سازش و اصلاح ذات البین هم از بازتولید خشونت جلوگیری می کند و هم حس خصومت و انتقام جویی را از قلب ها می زداید و پاک می کند.

وی با تاکید بر نهادینه سازی اندیشه صلح و سازش از طریق فعالیت ها و تلاش های هیئت های صلح در استان، تصریح کرد: در دین مبین اسلام پیش از تاکید بر مجازات، بر کاهش خصومت ها، اعتلای روح صلح و سازش و آشتی بین مردم تاکید شده است.

فرماندار چرداول با تاکید برترویج فرهنگ صلح و سازش به عنوان یک ظرفیت عظیم برای کاهش اختلافات در جامعه اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ حسنه صلح و سازش در استان ایلام با توجه به وجود روحانیون، مصلحین، بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین می تواند بعنوان یک دستاورد مهم برای استان وشهرستانها تلقی وانشالله باید از این ظرفیت بزرگان برای استمرار فرهنگ صلح وسازش استفاده شود.

فرماندار به نقش معتمدین وبزرگان درانتخابات پیش رودر کشور اشاره کرد وگفت:امروزه همگی باید تلاش کنیم که مردم را به مشارکت حداکثری درانتخابات تشویق کنیم ودراین بین معتمدین وبزرگان نقش تاثیر گزاری در حضور پرشور مردم داشته ومشارکت حداکثری باعث تثبیت نظام وانقلاب وناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

وی درپایان گفت:انشالله که معتمدین وهیات صلح بتواند نقش پررنگی درانتخابات به منظور مشارکت حداکثری مردم درسطح استان فراهم کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان