//
کدخبر: ۳۱۰۶۳۹ //
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

۵۷۹ داوطلب‌ در انتخابات شورای شهر و روستای ایلام با هم رقابت می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از رقابت ۵۷۹ داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در استان ایلام خبر داد.

۵۷۹ داوطلب‌ در انتخابات شورای شهر و روستای ایلام با هم رقابت می‌کنند

به گزارش فرتاک نیوز؛الیاس فتاحی  حساسیت انتخابات پیش‌رو را یادآور و اظهار داشت: برگزاری انتخابات مهم‌ترین رخداد سال 1400 است که بسیار مهم، حساس و تعیین‌کننده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه براساس برنامه‌های زمان‌ بندی ‌شده انتخابات برخی شهرستان‌ها با مشکلات و کمبودهایی درداین حوزه مواجه‌اند اضافه کرد: باید تلاش شود هرچه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان باشیم.

وی اضافه کرد: در مدت باقیمانده تا 28 خرداد 1400 باید تلاش می‌کنیم، برنامه های زمانبندی شده انتخابات پیش ر را بصورت دقیق اجرا شود.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان این‌که مشکلات فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها باید به‌صورت روزانه رصد شود اضافه کرد: ضروری است، شهرستان‌های تازه تأسیس چوار و هلیلان در خصوص رفع مشکلات مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

فتاحی در ادامه به برگزاری تجمعات متناسب با دستورالعمل‌های کرونای اشاره کرد و افزود: آیین‌نامه تبلیغاتی ستاد انتخابات متعاقباً صادر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه 579 نفر در سطح استان تأیید صلاحیت شده و 31 نفر از داوطلبان این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا رد صلاحیت شده‌اند اظهار داشت: این تعداد داوطلب در 27 شهر برای کسب 137 کرسی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه با بیان این‌که تاکنون 2 هزار و 223 داوطلب برای انتخابات شوراهای روستا ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: رسیدگی به صلاحیت این افراد در حال انجام است.

این مسئول در پایان اظهار کرد: امید است در 28 خرداد شاهد یک انتخابات مطلوب، بدون نقص با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان