//
کدخبر: ۳۰۰۱۶۵ //
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد:

: پیکر شهدای تفحص‌گر در مرز مهران به معراج شهدای تهران منتقل شدند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان گفت: دو تن از تفحص گران پیکر شهدا بر اثر برخورد با مین باقی مانده از دوران دفاع مقدس که دررضاآباد مهران به فیض شهادت نائل آمدند به معراج شهدای تهران منتقل گردیدند

:
پیکر شهدای تفحص‌گر در مرز مهران به معراج شهدای تهران منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری فرتاک نیوز، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: بر اثر این حادثه "علیرضا گلمحمدی "  فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین در غرب کشور و "محمود حاج قاسمی" مسئول جستجوی مفقودین در محور زرباطیه به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: پس از انجام تشریفات قانونی پیکر مطهر شهدا به معراج شهدای شهر مهران منتقل شد و بنا بر نظر سردار باقرزاده پیکر این عزیزان جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به معراج شهدای تهران منتقل شدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: شهید گل‌محمدی خادم بی ادعای شهدای گمنام و فرمانده بسیجی قرارگاه تفحص مفقودین منطقه غرب کشور و مسئول عملیات تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این راه چندین بار مجروح شده بود.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این شهید بیش از دو دهه همراه با جمع دوستان همدل و همکاران و همراهان دلسوخته در کمیته تفحص مفقودین به دور از خانه و کاشانه و فارغ از دغدغه شهر و دیار اجدادی، به کار مقدس و ارزشمند و در عین حال سخت و طاقت فرسای تفحص گری، کمر همت بسته و بر رفاه و آسایش و شادی خود و خانواده و فرزندان چشم پوشیده تا آرامش و تسکین دل های داغدار و چشم های نگران خانواده های چشم به راه را به ارمغان بیاورند.

 

وی تصریح کرد: با پیگیری و تلاش شهید گلمحمدی، معراج شهدای مهران با حضور ۴۰ شهید گلگون کفن و گمنام عملیاتی شد و هم اکنون این مکان پر از معنویت به زیارتگاه عاشقان تبدیل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان