//
کدخبر: ۲۷۲۷۶۸ //

سرنوشت عصر جدید چه شد؟

چندی پیش و با شیوع موج دوم کرونا ضبط ادامه برنامه «عصر جدید» متوقف شد و شایعاتی هم درباره این موضوع در فضای مجازی منتشر شده است اما عوامل این برنامه از توقف خود خواسته برنامه، برای مقابله بهتر با کرونا خبر دادند.

سرنوشت عصر جدید چه شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقه استعدادیابی «عصر جدید»که از ۱۹ تیر در اقدامی خودخواسته و به طور موقت، به دلیل موج دوم کرونا متوقف شده بود، حالا دارد به ضبط خود ادامه می‌دهد، اما شرایط عصرجدید تغییر کرده است و با سفت و سخت‌ترین مراعات‌های بهداشتی و اِعمال شدید مفاد پروتکلی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده، در حال تولید است.

از جمله این تغییر وضعیت عمده می‌توان به حذف تماشاگران در استودیو، تعطیلی بخش‌هایی از پشت صحنه از جمله استودیوی همراهان و خانواده شرکت‌کنندگان، انجام تست کرونا از تمامی عوامل و شرکت‌کننده‌ها و کم کردن نفرات تیم ضبط و تولید این برنامه اشاره کرد.

احسان علیخانی قبلا هم در این برنامه با تاکید گفته بود، خیلی شرایط سختی برای ادامه ضبط «عصرجدید» داریم اما داریم تلاش می‌کنیم با همه رعایت‌های قانونی و بهداشتی، این شادی و دلخوشی برای مردم بماند و بتوانیم این برنامه را راهی آنتن کنیم.

عصرجدید شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش می‌شود و منتظر قسمت پنجم از دور دوم این مسابقه تلویزیونی در آغاز هفته‌ای که می‌آید، باشید. در این مرحله، رای شماست که تعیین می‌کند کدام اجرا به نیمه‌نهایی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان