//
کدخبر: ۲۹۳۴۸۲ //

تقدیرجمعی از فعالان اجتماعی و اقتصادی از استاندار ایلام

جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان در نامه ای از مطالبه‌گری بحق استاندار ایلام در جهت ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز قدردانی کردند.

 تقدیرجمعی از فعالان اجتماعی و اقتصادی از استاندار ایلام

به گزارش فرتاک نیوز از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پی درخواست قاسم سلیمانی‌دشتکی از رییسجمهوری و وزیر نفت در مراسم افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام برای ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان طی نامه ای از این اقدام استاندار ایلام تشکر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است:

یکی از عوامل اثرگذار در دستیابی استان ایلام به توسعه پایدار، نگاه راهبردی و هوشمندانه مسولان ارشد استان در مطالبه‌گری موثر با دولت بوده و ارزش و عیار مدیریتی هر مقام مسئول به اندازه سخنانی است که برای استیفای مطالبات مردم در بزنگاه‌های تاریخی ارائه میدهد.

با کمال مسرت برای نخستین بار و در اقدامی کم سابقه در استان ایلام، جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار تلاشگر ایلام در آیین افتتاح پروژه الفین پتروشیمی ایلام در حضور رییسجمهوری در عین تعهد، دلسوزی ومسئولیت پذیری، مطالبه اول و مهم تاسیس "شرکت نفت وگاز استان ایلام" را رسما درخواست کرد و موجب خرسندی ایلامیان شد و به نحوی مطالبه‌گری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را مفهوم تازه‌ای بخشید.

درپایان این نامه آمده است: بدینوسیله ضمن اعلام مراتب قدردانی وامتنان از استاندار دلسوز و مردمی ایلام، استمرار پیگیری‌های بعدی درقالب مدیریت اثرگذار ایشان را تا حصول نتیجه مطلوب خواستاریم.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در آیین افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام که به صورت ویدیوکنفرانس توسط رییس جمهوری انجام شد، مدیریت مستقل نفت و گاز در استان را از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم ایلام ذکر کرد.

قاسم سلیمانیدشتکی اظهار داشت: باتوجه به اینکه ۱۱ درصد گاز و سه درصد نفت کشور در ایلام تولید می شود، ایجاد یک مدیریت مستقل نفت و گاز در استان ضروری است.

فاز دوم پتروشیمی ایلام شامل الفین و واحد شیرین‌سازی روز پنجشنبه در آیینی با حضور استاندار ایلام و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از طریق ویدیوکنفرانس توسط حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهوری افتتاح شد.

پروژه الفین به عنوان الفین سیزدهم کشور با تلاش مدیران، متخصصان و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس و بدون حضور لایسنسور و وندور خارجی پس از افتتاح توسط رییس‌جمهوری، وارد مدار تولید شد.

عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۴ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار آغاز شد، این واحد (فاز دوم مجتمع پتروشیمی) شامل واحدهای اجرایی الفین، شیرین‌سازی خوراک مایع (SRU) و واحد پلی‌پروپیلن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان