//
کدخبر: ۲۸۶۵۶۰ //
رییس پلیس راه ایلام;

نقش آفرینی سفیران امنیت در اجرای طرح سلامت و امنیت محور با اعمال محدودیت های ترافیکی

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: نقش آفرینی ماموران پلیس راه در اجرای طرح امنیت و سلامت محور در جهت پیشگیری از قطع زنجیره ای موج سوم ویروس کرونا قابل تقدیر است.

نقش آفرینی سفیران امنیت  در اجرای طرح سلامت و امنیت محور با اعمال محدودیت های ترافیکی

به گزارش فرتاک نیوز ,سرهنگ "رضا همتی زاده"  اظهار داشت: در اجرای  طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری کلیه  دستگاههای اجرایی،  عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و محدودیت ترافیکی  ایجاد کردند .

وی ادامه داد : در حاشیه این طر ح تعدادی ۳۱۵ دستگاه خودرو  متخلف توسط ماموران پلیس راه  به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی با مبالغ ۵۱۰ هزار ریال اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر و ارشاد نسبت به عودت آنها اقدام کردند.

همتی زاده گفت  : هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقاء سطح سلامتی آنها در جهت پیشگیری از  قطع زنجیره ای ویروس کرونا به اجرا در آمده است.

وی در پایان از تلاش و زحمات کارکنان پلیس راه و دیگر دستگاهها که در اجرای این طرح با پلیس راه تعامل و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان