//
کدخبر: ۲۸۵۶۳۸ //

به این دو شهرستان سفر نکنید

به علت وضعیت حاد کرونایی تا اطلاع ثانوی به دو شهرستان ایلام و ایوان سفر نکنید

 به این دو شهرستان سفر نکنید

 به گزارش فرتاک نیوزاز پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاداستانی مبارزه باکرونا صبح امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه از تشدید وضعیت کرونا در برخی شهرستان های استان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا وضعیت بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان از استان ایلام از حالت قرمز به حالت فوق خطرناک سیاه تبدیل شد.

 

وی در ادامه از اعمال محدودیت های جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان های پرخطر ایلام و ایوان گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.

وی افزود: در مناطق سیاه (شهرستان های ایلام و ایوان) حتی اگر وضعیت کارمندان در ابتلا به بیماری و یا داشتن علائم و بیماری زمینه ای وضعیت حادتری داشتند مجاز هستند میزان حضور کارمندان را بیشتر از میزان مذکور کاهش دهند و کارها را از طریق دورکاری انجام بدهند.

استاندار ایلام در ارتباط با زمان اعمال محدودیت های جدید گفت: این محدودیت‌ها ها از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته اعمال می شود.

وی در ادامه از منع تردد رفت و آمد برای خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهر ایلام خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیتها در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام مرکز استان اعمال خواهد شد و تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه تاکید کرد: در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.  

وی در ادامه از محدودیت های گروه شغلی ۳ و ۴ در شهرستان های قرمز و نارنجی و و محدودیت گروه شغلی ۴ در مناطق زرد استان خبر داد و گفت: همچنین بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا شهرستان دره شهر از حالت سیاه به قرمز تبدیل شده است.

وی افزود: مشاغل گروه اول صرفا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و تعطیل نیستند.

 وضعیت شهرستان های استان ایلام:

 وضعیت سیاه:

۱- ایلام

۲-ایوان

 وضعیت قرمز:

۱- دره شهر

۲- چرداول 

۳- دره شهر

۴- دهلران

۵- مهران

۶- آبدانان 

 وضعیت نارنجی: 

 ۱- بدره

۲- سیروان 

۳- ملکشاهی 

 وضعیت زرد:

۱- هلیلان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان