//
کدخبر: ۲۸۴۶۰۴ //

چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام تمدید شد

مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام از تمدید مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه این جایزه تا ۱۵ آبان خبر داد.

چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز ;منصور محبی اظهار داشت: به درخواست تعدادی از ناشران و مولفان مبنی بر تمدید مهلت ارسال با صلاحدید و تایید شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال، آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه تا ۱۵ آبان تمدید شد.

وی حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و نیز توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از اهداف چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام عنوان کرد. 

محبی با بیان اینکه مؤلفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مؤلفان غیرایلامی با موضوع ایلام، تعداد ۲نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند، درباره شرایط و ضوابط این دوره تصریح کرد: کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب است.

وی با اشاره به اینکه آثار در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون بررسی خواهد شد تاکیدکرد: آثار منتشرشده مؤلفان و پدید آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مؤلفان و پدید آورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، باید برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۸ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند.

 

مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ilam.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان