//
کدخبر: ۲۸۴۱۷۹ //
استاندارایلام؛

اجرای محدویت های کرونایی درمناطق قرمز ونارنجی استان

استاندار ایلام گفت ؛در مناطق قرمز و نارنجی استان محدودیت های کرونایی گذاشته ایم ومدیران حق ندارند کارمندان دارای علائم را سر کار نگه دارند

اجرای محدویت های کرونایی درمناطق قرمز ونارنجی استان

به گزارش فرتاک نیوز ؛قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم استان از اعمال محدودیت ها برای مناطق قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت: در این مناطق  مدارس و کلاس های حضوری تعطیل شده اند اما کلاس ها به شکل غیر حضوری دایر هستند همچنین فعالیت برخی از اصناف و آرایشگاه ها و ورزشهای پربرخورد و ... نیز ممنوع است.

وی در ادامه از دورکاری کارمندان در مناطق مذکور خبر داد و گفت: تصمیم گرفته شد برای کارمندان دارای زمینه بیماری، افراد دارای علائم بیماری، زنان باردار و یا دارای فرزندان خردسال و افراد مسن دورکاری و یا مرخصی بدون کسر حقوق اعمال شود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد: هر کارمندی که تب و لرز، سرفه، تنگی نفس، احساس خستگی، اختلال چشایی و بویایی، سردرد، گلودرد، بدن درد و ... دارد نبایست سر کار حضور یابد و مدیر اداره بایست به آن شخص استراحت بدهد.

وی در ادامه هشدار داد: مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی و ... بایست به این افراد دورکاری بدهند و حق ندارند آنها را به زور در محل کار نگه دارند و البته قصور در انجام این دستورالعمل پیگرد قانونی دارد.

وی افزود: همه گردهمایی ها، همایش ها و تجمعات به هر بهانه ای در این مناطق ممنوع است و حتی جلسات تا حد امکان برگزار نشود اما اگر ضرورت دارد با حداقل اعضا و بصورت ویدئوکنفراس و در مکانی که پروتکل‌های بهداشتی بطور کامل برگزار می شود صورت پذیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر حضور مدیران در سامانه سامد برای ارتباط با مردم تاکید کرد و گفت: مدیران چه حاکمیتی و چه اجرایی همه موظف به اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی در پایان بر عدم بازگشایی مدارس در مناطق قرمز و نارنجی تاکید کرد و گفت: در این مناطق کلاس ها صرفا بصورت غیر حضوری برگزار شود. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان