//
کدخبر: ۲۷۶۴۷۱ //
استاندار ایلام:

رعایت سهمیه ۲۵ درصدی اشتغال ایثار گران در کاخانجات فعال استان

استاندار ایلام گفت :سهمیه ۲۵ درصد اشتغال ایثارگران در کارخانجات فعال استان ایلام رعایت شده است

 به گزارش  فرتاک نیوز، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز دوشنبه ۳ شهریور ماه در حاشیه مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد از رعایت سهمیه ۲۵ درصد اشتغال ایثارگران در کارخانجات فعال استان خبر داد و گفت: به خصوص این مهم در پروژه های مهم چون پتروشیمی و نفت و گاز به خوبی رعایت شده است.

وی در بحث جذب نیرو ها به ویژه در حوزه جامعه ایثارگری گفت: بحث ما برگزاری آزمون است و ما در تمام کارخانجات شهرک های صنعتی و دیگر واحد های فعال استان برای جذب نیرو آزمون برگزار می‌کنیم و جامعه ایثارگری هم از سهمیه  ۲۵ درصد خود استفاده کرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیشترین اشتغال استان در حوزه کشاورزی نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین اربعین بوده است، اظهار داشت: در این زمینه برای جذب نیرو در  کارخانجات و دیگر واحد ها  ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران را همواره مدنظر قرار داده ایم.

وی ادامه داد: البته در خصوص جذب نیروهای کارخانجات نظارت کامل وجود دارد به عنوان مثال در بحث پتروشیمی ما ورود کردیم و اجازه ندادیم این واحدها خود نیرو جذب کنند بلکه آزمون استخدامی برگزار نمودیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این که تمام استخدامی ها در استان بر اساس قوانین و آیین نامه ها برگزار می شود، اضافه کرد: سال گذشته تعداد بسیاری از خانواده‌های ایثارگران و شهدا به عنوان کارآموز در شرکت پتروشیمی  مشغول بکار شده اند و امیدواریم در ادامه با توجه به طرح ها و پروژه های در دست اقدام مسائل و مشکلات این عزیزان نیز در حوزه اشتغال تعدیل و رفع شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان