//
کدخبر: ۲۷۵۸۴۸ //
حسن نجفی ، فعال حوزه رسانه

تندیس سالاری را به خاطر انتصاب مدیران جوانش باید ساخت

جوانانی که با انرژی و توانی مضاعف دستهای فولادینشان ، چرخه های در گل فرو رفته توسعه را نجات بخشید و توانست با تحرک بخشی خون تازه ای را به کالبد خسته مدیریت در کشور تزریق کند

تندیس سالاری را به خاطر انتصاب مدیران جوانش باید ساخت

به گزارش فرتاک نیوز؛ حسن نجفی فعال سانه‌ای در این یاداشت آورده است,سالها بود که با بهانه های مختلف از ورود جوانان به عرصه های مدیریتی جلوگیری می شد.

عده‌ای کم تجربگی و برخی‌های دیگر هم توان آنان را بهانه کردند تا جوانان همچنان کارشناس کسانی باشند که خود نمی‌توانستند بیش از ۳یا۴ ساعت بیشتر کار کنند و با دلیل تراشی برای جوانان، خود سکاندار مسئولیت‌های مختلف شدند.

اما با روی کار آمدن دولت یازدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و نیز اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کشور ، فضا برای حضور جوانان در عرصه مدیریت فراهم شد تا آنها خود را عرضه کنند.

جوانانی که با انرژی و توانی مضاعف دستهای فولادینشان ، چرخه‌های در گل فرو رفته توسعه را نجات بخشید و توانست با تحرک بخشی خون تازه ای را به کالبد خسته مدیریت در کشور تزریق کند

نمونه عینی آن در سازمان تامین اجتماعی به خوبی دیده میشود که دکتر سالاری مدیرعامل این مجموعه که خود از مدیران جوان کشور بشمار می آید آنرا در عمل به منصه ظهور رساند.

استفاده از جوانانی چون دکتر عادل دهدهشتی که از روز انتصابش در حوزه معاونت فرهنگی و استانهای این سازمان با تسلط به حوزه فرهنگ،  ضمن فائق آمدن به چالش‌ها ، راهکارهای متعدد را عملیاتی نموده تا امروز بتوان به شهادت آمار، عملکرد یک سال و اند ایشان را با افتخار عرضه کرد.

جوانی که با کار ، ایده و خلاقیت و در کنار بهره گرفتن از منش و سلوک اسلام ناب محمدی( ص) بر سرعت قطار در حال حرکت سازمان تامین اجتماعی تسریع بخشیده است.

از او در آینده خواهیم و خواهند گفت و چشم انداز روشنی را برای این چنین مدیران جوانی به وضوح دیده میشود.

نگارنده بر این باور است این اقدام مدیران ارشد کشور( استفاده از جوانان) را باید گفت تا ضمن رغبت برای سایرین ، در آینده‌ای نه چندان دور جوانان کشتی بانان امین و صادقی برای نظام و کشور باشند .

همان هایی که به خستگی لبخند میزنند و سلامش میکنند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان