//
کدخبر: ۲۷۴۰۰۸ //
در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در قرارگاه منطقه ای غرب ارتش عنوان شد؛

توسعه و تعالی جامعه مرهون عرصه خبرنگاری است/حق محوری، حق طلبی و حق گویی از ویژگی خبرنگاران خداترس است

به مناسبت روز خبرنگار در قرارگاه منطقه ای غرب ارتش از خبرنگاران این حوزه تجلیل شد.


توسعه و تعالی جامعه مرهون عرصه خبرنگاری است/حق محوری، حق طلبی و حق گویی از ویژگی خبرنگاران خداترس است

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش با تبریک روز خبرنگار و تبریک ایام فرخنده امامت و ولایت اظهار داشت: خبرنگاران با نگاه ارزشی خود کاری عاشقانه انجام می دهند و هرگونه تهدید دشمن را به فرصت تبدیل می کنند و مخلصانه در این راه گام بر میدارند که ممنون زحماتشان هستیم.

فرمانده ارشد قرارگاه غرب ارتش افزود : شما فرهیختگان در عرصه آشکار سازی حقیقت جویی عملکرد خوبی را از خود نشان داده اید و با آگاهی بخشی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه خدمت می کنید و توسعه و تعالی فرهنگی جامعه مرهون عرصه خبرنگاری است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در ادامه این مراسم حجت الاسلام بیژن سلیمانی ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش اظهار داشت: اصحاب رسانه چشم و گوش جامعه هستند و با کسب خبر دقیق نقش آفرینی می کنند و با وجود رسانه‌های معاند و عده ای نادان و فریب خورده داخلی که آب به آسیاب دشمن می ریزند و مسائل را وارونه جلوه می دهند وظیفه خبرنگاران دو چندان خواهد شد که با حق طلبی، دقت، سرعت و صحت در کار اخبار درست را ثبت کنند و خبرهای مسموم را که مثل بمباران شب و روز می بارد واژگون  نمایند و تاثیرگذار باشند.

photo_2020-08-06_16-56-08

 وی در ادامه افزود: حق محوری، حق طلبی و حق گویی از ویژگی خبرنگاران خداترس است و خبرنگاران و خبرگزاری‌های خداترس خبر بی‌پایه و اساس منتشر نمی کنند.

photo_2020-08-06_16-56-14

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از۴ خبرنگار این حوزه و خبرنگار فرتاک نیوز به عنوان ۵ خبرنگار برتر که بیشترین مشارکت را در امر اطلاع رسانی داشته اند به صورت ویژه تجلیل گردید واز سایر خبرنگاران نیز با اهدا لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان