//
کدخبر: ۲۷۴۹۰۴ //
امروز صورت گرفت؛

دیدار نوجوانترین فرمانده کشور با اعضای مجمع جهادی زاهدان

مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج)به اتفاق مرادی رئیس گروه های جهادی بسیج سازندگی استان سیستان و بلوچستان با اعضای مجمع جهادی سازندگی زاهدان دیدار نمود.

دیدار نوجوانترین فرمانده کشور با اعضای مجمع جهادی زاهدان

به گزارش فرتاک نیوز ؛فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی «عج» با تقدیر و تشکر از حرکت های جهادی اعضای مجمع سازندگی زاهدان گفت: رزمایش اطعام علوی با هدف لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در دیدار اخیرشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تداوم طرح مواسات و همدلی مطرح فرمودند اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) گفت: ۵۰ درصد از هزینه‌های بسته‌های بهداشتی و معیشتی توسط شرکت‌های تولیدی و مراکز بیمه‌ای تامین شده است.

وی اظهارداشت: این رزمایش توسط قرارگاه حضرت مهدی(عج) و با همکاری بسیج و گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

سهیلی بیان کرد: قرارگاه حضرت مهدی(عج) در سال ۹۲ تحت عنوان یک قرارگاه فرهنگی در کشور ایجاد شد که هم‌اینک در بحث محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند جامعه نیز فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: این قرارگاه علاوه بر کار فرهنگی در سیستان و بلوچستان به بحث معیشت اقشار ضعیف این استان نیز ورود جدی خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت معدی(عج) گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام نیازمندان در سیستان و بلوچستان همراه با اقدامات فرهنگی بسیار مهم بوده که این قرارگاه نسبت به آن ورود جدی کرده است.

وی بیان کرد: بسته‌های معیشتی به تنهایی نمیتواند مشکلاتی از اقشار ضعیف جامعه را برطرف کند بلکه باید به دنبال ایجاد کارگاه‌های تولیدی برای اشتغال این افراد باشیم که از ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

نوجوانترین فرمانده کشور در پایان از اعضای مجمع گروه های جهادی بسیج سازندگی در جهت اجرای طرح علوی در روز یکشنبه در زاهدان و مناطق حاشیه نشین دعوت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان