//
کدخبر: ۲۶۲۹۴۹ //
نماینده مردم ایلام درمجلس؛

ظرفیت های استان باید درجهت رفاه حال مردم بکار گرفته شود

نماینده مردم ایلام درمجلس:بایداز ظرفیت‌ها ومنابع استان مانند صنعت نفت، گاز ، گیاهان دارویی و صنایع دستی ، در جهت فراهم کردن زندگی راحت برای مردم بکارگرفته شود

ظرفیت های استان باید درجهت رفاه حال مردم بکار گرفته شود

به گزارش فرتاک نیوز ،علی اکبر بسطامی نماینده مردم حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود منابع عظیم نفت وگاز وهمچنین سایر منابع درایلام گفت:وظیفه اصلی ما این است که باید ازاین منابع خدادی درجهت رفاه حال  مردم ایلام استفاده کنیم.

اوگفت:مردم استان درطول جنگ تحمیلی خسارات های زیادی متحمل شده وباید از ظرفیت های موجود برای جبران عقب افتادگی وتوسعه آن استفاده لازم شود

 وی با بیان اینکه متاسفانه ایلام در ایام جنگ تحمیلی از توسعه زیرساخت‌ها عقب افتاد، گفت: متاسفانه از ظرفیت جنگ هم درست استفاده نکردیم و مسئولان وقت زودهنگام پایان بازسازی را اعلام کردند.

منتخب مردم ایلام در مجلس یازدهم بر کاربردی کردن آموزش‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان و مدیران استان باید نهادهای علمی و از جمله جهاددانشگاهی را در برنامه‌های خود ببینند تا توسعه پایدار و تولید دانش‌بنیان محقق شود.

بسطامی با تاکید بر ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در استان، تصریح کرد:متاسفانه مبانی درستی برای تولید شغل وجود ندارد به همین دلیل در آمار شغل زیادی ایجاد کرده‌ایم اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که منادی دفاع از مردم مظلوم ایلام باشیم و آن روزی را باید ببینیم که فراکسیون‌ها، کمسیون‌ها وصحن مجلس توسعه ایلام را فریاد بزنیم و ریل‌گذاری‌های قانونی را فراهم کنیم و هر چه در این زمینه به نهادهای علمی تکیه کنیم مشکلات زودتر حل خواهد شد.

منتخب مردم ایلام در انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس حرف محکمه پسند می‌خواهد و برای طرح‌ها و برنامه‌های کلان از نظرات اعضای هیئت علمی و  جهادگران دانشگاهی استفاده خواهد شد

خبرنگار:ایرج فریادیان

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان