//
کدخبر: ۲۶۰۴۷۷ //
گزارشی از فرشته سنجیده;

کمک ۶۰ میلیونی معلم بازنشسته ایوانی به صندوق خیریه شهرستان ایوان

معلم بازنشسته ایوانی 60 میلیون تومان از دارایی های شخصی خود را صرف امور خیریه این شهرستان کرد

کمک 60 میلیونی معلم بازنشسته ایوانی به صندوق خیریه شهرستان ایوان

به گزارش فرتاک نیوز,خلیل احمدی درباره علت این اقدامش گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، سفارشات  امام جمعه ایلام و میل قلبی خودم برای یاری رساندن به هم استانی های محروم و عزیزم در شرایط کنونی که متاثر از ویروس کروناست تصمیم به این اقدام گرفتم.

آقای احمدی این کمک ها را به شکل نقدی و بسته های غذایی بین مردم شهرستان ایوان توزیع کرده و در این باره اظهار داشت: وقتی صفا و صمیمت مردم در همدلی و همراهی با یکدیگر را دیدم به ویژه هنگامی که امام جمعه ایلام بی آلایش در این امر خیر پیش قدم شد من نیز با مشارکت در این امر خیر بالشخصه حال خوبی پیدا کرده ام و امیدوارم که توانسته باشم باری از دوش مردم عزیز ایوان برداشته باشم.

این معلم بازنشسته پنج میلیون تومان نیز به پویش امید و همدلی که بانی خیر آن  نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام است  کمک نقدی کرده است ودر آینده ای نزدیک مبلغ ۳۰میلیون تومان دیگر  توسط فرزندان مرحوم نجفقلی خان احمدی به شکل کارت هدیه بین نیازمندان توزیع خواهد شد. 

 از این رو حجت الاسلام کریمی تبار نیز در تماسی با این خیر از حسن توجه وی به انجام امور خیر و خانواده محترمش که وی را در این زمینه یاری کرده اند قدردانی کرد.

اما اعطای کمک های نقدی این خانواده تنها به شخص آقای خلیل احمدی محدود نشده و فرزندان  مرحوم حاج نجفقلی خان  احمدی هم علاوه بر مبلغ عنوان شده 40 میلیون تومان به صندوق خیریه ایوان کمک مالی کردند تا صرف امور مربوطه شود.

شنیدن چنین خبرهایی باعث روشنی دل و صفای روح می شود چرا که مطمئن می شویم رسم جوانمردی هنوز زنده است و چه بسیار مردانی که علاوه بر دغدغه سفره خانه خود دغدغه سفره زنان و مردان دیگر را دارند تا مبادا سری شب گرسنه بر بالین نشیند.

کرونا هر چقدر هم بد بوده باشد اما از باب رو کردن چهره جوانمردان بی نظیر بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان