//
کدخبر: ۲۵۳۸۰۸ //

قدردانی فرماندار چرداول از خانه نشینی مردم شهرستان در سیزده بدر

فرماندار چرداول از همکاری و همراهی مردم فهیم شهرستان برای خانه ماندن در روز 13 بدر قدردانی نمود.

قدردانی فرماندار چرداول از خانه نشینی مردم شهرستان در سیزده بدر

الیاس فتاحی در گفت وگو روز چهارشنبه خود با خبرنگار فرتاک نیوز در سرابله اظهار کرد: در سطح شهرستان چرداول در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نزدیک به ۲۳۰ نقطه به طور کلی مسدود و یا محدودیت های تردد اعمال شد و تمامی ورودی های مناطق تفرجگاهی، گردشگری و تفریحی چرداول به طور کامل مسدود شد.

وی افزود: در شهر سرابله مرکز شهرستان  تنها یک نقطه ورودی شهر باز بود که برای آن  نیز محدودیت  تردد اعمال و به شکلی که ورود ماشین های بومی و مجاز برای تردد توسط دستگاه های مکانیزه ضد عفونی می شدند که این موضوع مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

 فرمانداری چرداول ادامه داد: عوامل پلیس راهور ،ارتش وبسیج در ورودی ها و خروجی ها و همچنین سطح شهرستان حضور داشتند و برای خودروهای غیر مجاز جریمه صادر شد. در سطح شهرستان علاوه بر مسدود شدن جاده های فرعی منتهی به طبیعت بوستان ها نیز به طور کامل تعطیل بودند و در کنار تمام این تمهیدات اتخاذ شده نکته حائز اهمیت همراهی بی نظیر شهروندان بود که جای قدردانی از همه آن ها دارد.

فتاحی تاکید کرد: مردم  شهرستان چردول با فهم و درک بالایی که از شرایط حساس جامعه داشتند، همه دست اندرکاران را جهت قطع زنجیر انتقال ویروس کرونا کمک کرده وبه  شکلی که اکثر مردم در خانه ها ماندند و در سطح شهر حداقل تردد ممکن را شاهد بودیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان