//
کدخبر: ۲۵۳۵۰۷ //
معاون فرماندارچرداول عنوان کرد؛

حضور موثر انجمن های مردم نهاد چرداول در مبارزه با ویروس کرونا

معاون سیاسی امنیتی فرماندار چرداول گفت:انجمن های مردم نهاد شهرستان نقش موفقیت آمیز وتاثیر گذاری در مبارزه بابیماری کرونا درسطح شهرستان داشته اند.

حضور موثر انجمن های مردم نهاد چرداول در مبارزه با ویروس کرونا

دکتر یاسر مامی در گفتگو با فرتاک نیوز اظهار کرد: مبارزه با ویروس کرونا مانند مبارزه با دشمن در  جبهه‌هاست و همان‌طور که طی هشت سال جنگ تحمیلی همه مردم پای صحنه حضور داشتند امروز نیز برای ریشه‌کن کردن ویروس نیازمند به مشارکت همه افراد مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در آگاه‌سازی بخش عمده‌ای از جامعه می‌توانند اثرگذار باشند، افزود: یکی از اقدامات لازم از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند تشریح خطرات این ویروس و همچنین رعایت الزامات بهداشتی برای مردم و اعضای خانواده خود باشد.

معاون فرماندار به نقش مستقیم سازمانهای مردمی در مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد وگفت:از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور وشهرستان سازمانهای مردم نهاد علاوه براطلاع رسانی واگاهی بخشی لازم در زمینه تولید ماسک وتوزیع بسته های بهداشتی با تلاشهای خود جوش خود بصورت روزانه اقدام به گندزدایی وضد عفونی سطح شهرستان نموده اند 

مامی بابیان اینکه همه تلاش‌ها می‌بایست در راستای ریشه‌کنی این ویروس باشد، ابراز داشت: باید با تعامل یکدیگر ریسک ابتلاء به بیماری را به پایین‌ترین سطح کاهش دهیم که در این راستا اجرای قوانین و مقررات مصوب ستاد مبارزه با ویروس کرونا توسط مردم و مسئولان امری ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد برای انجام امور اجتماعی و مقابله با این ویروس و مسائل بهداشتی شخصی حائز اهمیت است لذا باید بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها مانع انتقال این ویروس به شهرستان باشیم.

وی افزود: همکاری مردم شهرستان نیازمند آگاه‌سازی عمومی است که بهترین راه آن سازمان‌های مردم‌نهاد خواهند بود که انتظار می‌رود در این زمینه با فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند

دکتر مامی در پایان از زحمات کلیه سمن های شهرستان  الخصوص انجمن خانه سبز سرابله که بطور شبانه روز در امر گندزدایی وضد عفونی تمامی محلات شهرسرابله وهمچنین توزیع بسته های بهداشتی در بین مردم فعالیت داشته قدردانی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان