//
کدخبر: ۲۲۹۶۶۹ //
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

مسابقات فوتسال بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد

مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری مسابقات فوتسال بین بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و گفت: در مجموع ۱۲ تیم در این مسابقات به رقابت پرداختند که هر تیم ۸ بازیکن و یک سرپرست و یک مربی برای راهنمایی و هدایت تیم مسئولیت داشتند

 مسابقات فوتسال بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد

 به گزارش فرتاک نیوز از ایلام،روح الله توکلی مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری مسابقات فوتسال بین بسیجیان پالایشگاه گاز ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و گفت: در مجموع ۱۲ تیم در این مسابقات به رقابت پرداختند که هر تیم ۸ بازیکن و یک سرپرست و یک مربی برای راهنمایی و هدایت تیم مسئولیت داشتند
 توکلی" افزود: در این دوره از بازیها تعداد ۱۲۰ نفر در قالب 12 تیم از بسیجیان پایگاه مقاومت شهید جهان آرا این شرکت در دوره مقدماتی حضور داشتند که بازیها در 4 شب و هر شب 3 بازی به انجام رسید که در نتیجه در هر گروه دو تیم صعود و یک تیم حذف شد. که در مرحله حذفی هم 4 تیم به نیمه نهایی راه یافتند.

وی اظهار داشت: تیمهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تیمهای آبرسانی ایوان، منابع انسانی، حراست(ب) و بهره‌برداری (ب) بودند که در نهایت دو تیم منابع انسانی و بهره برداری(ب) به فینال رسیدند و تیمهای آبرسانی ایوان و حراست (ب) هم در رده بندی روبروی هم قرار گرفتند.

مسئول ورزش شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در مسابقات پایانی تیمهای بهره‌برداری مقام اول، منابع انسانی مقام دوم و حراست (ب) مقام سوم را کسب کردند.

توکلی گفت: فینال این بازی ها با حضور مدیرعامل، معاونین پالایشگاه، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، فرمانده بسیج کارگری استان و شورای پایگاه مقاومت شهید جهان آرا پالایشگاه و جمعی از کارکنان حضور داشتند که در فضایی پرنشاط کاپ قهرمانی و جوایز تیمهای اول تا سوم به آنها اهدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان