//
کدخبر: ۲۲۷۳۳۴ //

اینترنت همراه در ایلام قابل دسترس شد

اینترنت همراه تمامی اپراتورهای تلفن همراه از عصر امروز یکشنبه سوم آذرماه به تدریج در دسترس مشترکان استان ایلام در مناطق مختلف قرار گرفت.

اینترنت همراه در ایلام قابل دسترس شد

به گزارش فرتاک نیوز ؛اینترنت همه اپراتورهای تلفن همراه در استان ایلام بعد از حدود یک هفته که دچار اختلال و قطعی شده بود عصر امروز با پایداری سرعت متصل شد.

عصر دیروز ابتدا اینترنت مشترکان اپراتور ایرانسل وصل شد و سپس دارندگان سیم کارت های همراه اول و رایتل به مدار اینترنت بازگشتند.

هم اکنون مشترکان اپراتورهای همراه می توانند بعد از گذشت بیش از یک هفته به پیام رسان های خارجی چون واتساپ و اینستاگرام متصل شوند.

بامداد دیروز نیز اینترنت ثابت خانگی (مودم وای فای ) در استان ایلام وصل شد و دارندگان اینترنت ثابت خانگی توانستند از طریق وای فای به اینترنت و شبکه های مجازی دسترسی پیدا کنند.

البته در مدت بیش از یک هفته قطعی اینترنت جهانی، شهروندان استان ایلام امکان حضور و استفاده از پیام رسان های داخلی نظیر بله،‌ سروش، ایتا و ... را داشتند.

در حال حاضر بنا به تایید عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اینترنت همه مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ثابت وصل است و در این زمینه هیچ مشکلی در استان گزارش نشده است.

در چند روز گذشته اینترنت در این استان دچار اختلال شده بود و کاربران تنها به پیام‌رسان های داخلی دسترسی داشتند.

مسوولان مربوطه در روزهای گذشته اعلام کردند قطع اینترنت به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی دوباره برقرار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان