//
کدخبر: ۲۲۴۹۶۲ //
رئیس پلیس راه ایلام ایلام:

مسیر هلیلان به کرمانشاه ۴۰ کیلومتر کاهش می‎یابد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایجاد راه ارتباطی جدید بین استان ایلام و کرمانشاه در حوزه بخش هلیلان شهرستان چرداول در دستور کار است که با اجرای آن شاهد کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر خواهیم بود

مسیر هلیلان به کرمانشاه ۴۰ کیلومتر کاهش می‎یابد

به گزارش فرتاک نیوزاز ایلام :سرهنگ رضا همتی زاده در جریان بازدید از مسیرهای ارتباطی بخش هلیلان شهرستان چرداول اظهار داشت: عزم مسئولان استان برای ایجاد راه ارتباطی جدید از روستای پله کبود بخش هلیلان به روستای اکبرآباد واقع در حوزه استان کرمانشاه جدی است.

وی اضافه کرد: با حضور مسئولان، نمایندگان پلیس راه استان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری شهرستان چرداول و بخشداری هلیلان از مسیرهای پیشنهادی برای این موضوع بازدید میدانی به عمل آمد.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: از بین سه مسیر پیشنهادی برای ایجاد این راه ارتباطی یکی از مسیرها به طول حدود ۶ کیلومتر به اتفاق مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد ایجاد این راه ارتباطی در کمیسیون های تخصصی استانی نهایی شود.

همتی زاده یادآور شد: با توجه به وجود نسبت های قومی بین روستاهای ۲ طرف مسیر پیشنهادی و همچنین تعاملات و تردد فراوان روستاهای سمت استان ایلام به کرمانشاه، با ایجاد این راه ارتباطی بیش از ۴۰ کیلومتر مسیر موجود برای تردد کوتاه و نقاط مستعد حادثه و خطرات جاده ای کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق محروم استان در حوزه جاده ای و افزایش سطح ایمنی ترافیک در جاده های روستایی یکی از اولویت های پلیس راه و مسئولان استان ایلام است.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: ایجاد این بستر نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت در دستیابی به مقصد، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، صرفه جویی اقتصادی، افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان