//
کدخبر: ۱۶۲۱۷۰ //
استاندارایلام:

مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

استاندار ایلام گفت؛ مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ‌یک از این پست‌ها و منصب‌ها پایدار نخواهد ماند.

مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: بنده بارها و بارها بیان کرده‌ام که مدیران با نگاه مثبت به دنبال قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌هایی باشند که بتوان با آنها مشکلات مردم را رفع کرد.

او به مطلبی که اخیراً در نشریات انتشار یافته و در آن رتبه استان ایلام در بحث محیط کسب کار اشاره شد افزود: باید این آمار را مورد بررسی قرار داد که اگر درست است نسبت به رفع نقاط ضعف و بهبود محیط کسب و کار اقدام شود و اگر این آمار نادرست است با ارائه‌ی اطلاعات دقیق و کارشناسی شده نسبت به اصلاح آن نیز تلاش کنیم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: رسالت همه  ما از رئیس جمهور گرفته تا مدیران کل خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است و همه‌ی ما مأمور هستیم که مشکلات مردم را حل کنیم چرا که مردم پای صندوق‌های رأی رئیس جمهور را انتخاب کرده و براین اساس که ایشان وعده حل مشکلات مردم را داده است و نمایندگان نیز به وزرا رأی اعتماد داده اند که مشکلات را برطرف کنند.

سلیمانی‌دشتکی تأکید کرد: مردم برای این انقلاب و نظام هزینه داده‌اند، شهید داده اند و دلسوز انقلاب هستند و ما را به نیابت از خود برای حل مشکلاتشان انتخاب کرده‌اند، ما نیز باید راه‌حل‌های اجرایی برای رفع موانع تولید و بهبود محیط کسب و کار ارائه دهیم. 

او افزود: مدیران فقط به دنبال دادن پاسخ نه به مردم نباشند بلکه با ارائه راهکارهای جدید و نو برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند و با مثبت اندیشی نگاهی مصلحانه به مسائل داشته باشند.

استاندار ایلام گفت: مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ یک از این پست‌ها و منصب‌ها پایدار نخواهد ماند و راه نجات استان ایلام رفع مشکلات و باز کردن گره کار مردم با استناد به نکات مثبت قوانین و ارائه راهکارهای مناسب است.

خبرنگار: ایرج فریادیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان